Publicitat
Esports · 25 de Juliol de 2013. 16:30h.

Laporta acusa Rosell de fer 'neonuñisme'

Diu que vol acabar amb els seus èxits i els de Guardiola "per estar al costat dels mitjans de Godó"

Laporta acusa Rosell de fer 'neonuñisme'

Laporta, en una imatge d'arxiu

L'expresident del FC Barcelona, Joan Laporta, ha acusat Sandro Rosell de 'neonuñisme' i ha considerat que està portant el club a un passat "fosc i tenebrós".

Laporta, en un article a la revista Líbero, ha dit que igual que Josep Lluís Núñez va intentar "acabar" amb els triomfs de Johan Cruyff  "ara Rosell ho fa amb mi, Guardiola o Cruyff per estar al costat dels mitjans de Godó i crear un corrent dins del barcelonisme que és el 'neonuñisme' defensat pels que estan ara i enfrontat als que hem defensat un altre model. Ara se centren en el Pep, com si no hagués estat el responsable dels èxits dels últims anys".

L'expresident també assenyala que aquell passat "fosc i tenebrós sembla que ara torna". En aquest sentit, ha acusat l'actual directiva "d'actuar sense transparència, sense cultura democràtica i n'hi ha exemples". D'altra banda, ha criticat que s'hagin venut jugadors com Villa o Thiago a baix preu o que es deixi marxar Víctor Valdés.

"Fa pensar que ens l'estan pegant. Segur que hi ha una raó en el cas de Villa, però s'ha d'explicar. No van de cara i no actuen de manera transparent, i el temps va desemmascarant aquestes situacions", ha argumentat Laporta el qual sí ha aplaudit el fitxatge de 'Tata' Martino sempre i quan li vagi bé a Leo Messi.

Publicitat
Publicitat

12 Comentaris

Publicitat
#6 LLUC, BARÇA more than a club, 26/07/2013 - 12:18

Es que no entenc tants comentaris a favor de Jan l´Elefant i el seu "patrocinat" a les eleccions va fer el ridícul. Ai, ai , ai aquests Community Manager pagats per la Fundació Johan Cruyff, realment fan la seva feina. Democràcia, nois, democràcia.

#6.1 Gerard, Barna, 26/07/2013 - 16:55

AIxò qui ho diu, el xofer d'en Sandro o el seu secretari personal?

#5 Bernat, Bcn, 26/07/2013 - 12:15

El que ha de fer "Bunga Bunga" Laporta és constituir els avals que li ha exigit el Suprem per 23 milions, cosa que no va fer el 2003 incomplint lleis i Estatuts. I no espiar directius i polítics amb els diners del club i no donar-se dutxes de xampany al Luz de Gas pagant el Barça.

#4 Jordi, BCN, 25/07/2013 - 23:06

Jan torna!

#3 quimi, girona, 25/07/2013 - 20:20

espero que torni aviat el gran laporta hi ens fagi un homenatge als 14800 socis q vam votar NO a la mocio hi gracies a aixo van tenir la millor temporada de la historia ....tenim molt de merit !!!!

#1 LLUC, BARÇA more than a club, 25/07/2013 - 16:46

Al menys Sandro no roba al club.

#1.1 david Ribas, barcelona, 25/07/2013 - 17:11

El cost d'oportunitat es molt car, i la incompetencia també. Quant li costa el fracas al Barça? Segur que no ho saps. Altrament això que laporta ha robat ho dius tu.

#1.2 LLUC, BARÇA more than a club, 25/07/2013 - 18:32

David Ribas, no sé de quin fracàs parles però ho tens molt fàcil, si ets soci i estàs descontent, munta una moció de censura a veure si et surt el 60% dels socis en contra com li va passar a Jan l´Elefant. Jo li dic robar a usar els meus diners per espiar empleats, directius i personalitats de Cat

#1.3 Jordi, Bcn, 25/07/2013 - 22:50

Curiosament Lluc qui acusava al Jan a la Diu Diligence ara està a punt de ser inhabilitada per auditar comptes per la CNMV desprès de descobrir-se com varen manipular les xifres de Bankia per sortir a Borsa i poder estafar a milers de ciutadans, molts d'ells catalans senyor meu,

#1.4 Jordi, BCN, 25/07/2013 - 23:09

Lluc, si ets soci, n'estic segur que el Barça fa moltes coses amb els "teus diners" que tu no desitges. I això no és pas robar. Simplement si no t'agrada com ho han fet no els tornis a votar.

#1.5 Gerard, Barna, 26/07/2013 - 08:32

Lluc, potser sí. Però resulta que la contractació dels detectius es va arran que trobessin micros a la sala de juntes. Saps qui els havia posat? Potser el tens més a prop del que penses.

#1.6 Gombau, Vidrà, 26/07/2013 - 15:08

Com pots ser tant manipulador Lluç? A molts seguidors ens ha fet la sensació q el nostra club ha perdut quelcom molt important: la ètica social i humana .Entre moltes altres decisions lamentables ni hi una q resulta colpidora: Posar a la part davantera de la samarreta el nom de un país amb dictadura