Publicitat
Esports · 30 de Gener de 2012. 22:30h.

L'equip de Ricky Rubio es carrega ara la senyera

El Minnesota Timberwolves substitueix la bandera catalana per l'espanyola al seu web

L'equip de Ricky Rubio es carrega ara la senyera

Una imatge de la web dels Wolves ja amb la bandera espanyola

El Minnesota Timberwolves ha substituït ara la senyera per la bandera espanyola a l'apartat del seu lloc web dedicat al mercat hispà, representat pel base del Masnou fitxat aquesta temporada, i el porto-riqueny Juan José Barea.

Fins aquest vespre, les banderes que il·lustraven aquesta secció eren la senyera i la porto-riquenya. Ara, la bandera espanyola, sobre un fons difuminat que recorda la quadribarrada catalana, oneja al web dels Wolves.

A la pàgina inicial del web dels Wolves, a l'enllaç que anuncia l'apartat dedicat a Rubio i a Barea, la senyera també ha estat substituïda per la bandera espanyola.

Publicitat
Publicitat

73 Comentaris

Publicitat
#45 Oriol, Barcelona, 01/02/2012 - 17:25

En aquestes batalletes absurdes hi tenim totes les de perdre, i a més ens distreuen d'allò realment important: Independitzem-nos d'una vegada i ja no ens haurem d'amoïnar més per aquests detallets.

#44 Arkanoid, Valls, 31/01/2012 - 22:47

Lo siento aldeanos nacionalistas, pero Ricky Rubio (podría llamársele Ros por aquello de "fer pais") es español, al igual que los hermanos Gassol. Fuera de vuestra aldea la entelequia nacional catalana se cae a pedazos.

#44.3 Xavi, barcelona, 01/02/2012 - 12:01

Aldeanos???? jajajajajaja............. pobre españolito iluso, qué te crees qué es tu pais en el mundo??? muerto de hambre!! jajajajajaja.....

#44.4 Gerard, Barna, 02/02/2012 - 13:45

Gasol, analfabet, es diuen Gasol. A Catalunya, a Espanya i a Memphis (Tennessee). La diferència és que allà ho sabien pronunciar des del primer dia.

#43 angel, cardeddeu, 31/01/2012 - 21:15

L´independència cada dia es mès forta, per això els Ecspañols fan lo posible per treure del mig.

#42 angel, cardedeu, 31/01/2012 - 21:12

Gràcies Arturo Mas. Payaso de meeeeeeeeeeeeerd..............

#41 Faithless, Barcelona, 31/01/2012 - 20:26

Aquests espanyols estan malalts de nacionalisme!
Que se'n vagin a cagar a la via amb els seus toros, la seva guàrdia civil, la seva caspa i la seva intolerància!

#41.1 Arkanoid, Valls, 31/01/2012 - 22:50

Aixó de possar FAITHLESS com seudonim em sembla molt poc catalá :)

#41.2 Gerard, Barna, 02/02/2012 - 13:46

AIxò de posar-te Arkanoid em sembla molt poc espanyol.