Publicitat
Esports · 26 de Maig de 2012. 12:52h.

L'Espanyol incorpora la senyera a la samarreta

És la primera vegada que el club inclou el distintiu

L'Espanyol incorpora la senyera a la samarreta

Nova samarreta de l'Espanyol, segons 'As'

L'Espanyol ha decidit la inclusió de la senyera a la part interior del coll i a la zona del darrere, al costat del número, mesura que va ser aprovada fa poques setmanes pel Consell d'Administració, segons revela AS.

El diari explica que la inclusió de la senyera va provocar alguna "discrepància" en el Consell, ja que és la primera vegada que el conjunt blanc-i-blau porta un distintiu d'aquesta mena, després de posicionar-se sempre contrari a lluir símbols que es poden barrejar amb la política.

L'Espanyol ha fitxat per Puma després d'uns anys vestint la marca xinesa Li-Ning, que va fabricar unes samarretes molt criticades pels aficionats, que es queixaven que fins i tot les talles grans eren molt petites. Molts deien que tampoc no els cabia el cap a l'hora de posar-se-la.

Publicitat
Publicitat

51 Comentaris

Publicitat
#23 Joan, Sant Feliu de Buixalleu, 29/05/2012 - 13:12

Felicitats a la directiva. ès un signe de normalitat

#22 Bermat, BCN, 28/05/2012 - 20:39

L'amaguen ben amagadeta. No es veurà la senyera. Perquè si es veu i la posen per fora.... ela Collet i companyia plegaran. L'Espanyol no s'alimenta precisament de la gent que es sent catalana.

#22.1 Joan, Sant Feliu de Buixalleu, 29/05/2012 - 13:09

Qui ets tu, Bernat, per repartir carnets de catalanitat?
Qué ens saps de l'Espanyol i seguidors?
Permetem que et digui que la meva família, 5 generacions de l'Espanyol i 5 generacions de independentistes. i la teva? No et vaig veure a Brussel.les ni a Ginebra. Visca lespanyol i visca Cat lliure!

#21 apolo , Madrid, 27/05/2012 - 11:56

Que pongan la senyera no me molesta, es una bandera constitucional y otros equipos en España llevan la bandera de su comunidad o de España( politización del fútbol, q novedad!) pero si no se sienten españoles que cambien el nombre que eso si da pena, madridista y espanyol la mejor afición!

#21.1 Marc Guerrero, BCN, 27/05/2012 - 16:43

Va, simiot, que tu ets espanyol i aquest tema no et va ni et bé. A més, parla en llengua intel·ligible.

#20 Ramon A., SAnt Cugat del Valles, 27/05/2012 - 11:34

Pel dibuix que il · lustra aquesta informació, veig que la senyera està dins en contacte amb el coll, i és com si no la portessin no?.
Aixi donç quina es la noticia?

#19 Kropotkin, Vic, 27/05/2012 - 10:57

Veo imprescindible que los del Espanyol salgan a jugar con barretina y chirucas...

#19.1 Karlitos, gergwerg, 27/05/2012 - 21:44

El que és imprescindible és que deixis de fer veure que ets de Vic. xDD

#19.2 cat51, cat, 27/05/2012 - 23:46

D'acord. I els que jugueu amb la bandera espanyola us podeu posar montera , una muleta i les espardenyes de color rosa dels toreros.