Publicitat
Esports · 25 d'Agost de 2012. 23:04h.

L'Espanyol no aixeca cap

Els de Pochettino perden per 1 a 2 davant el Saragossa a Cornellà-El Prat

L'Espanyol no aixeca cap

Un onze de l'Espanyol, en una foto d'arxiu. (Foto: rcdespanyol.com)

El RCD Espanyol ha tornat a perdre a la segona jornada de Lliga, després de caure per 1 a 2 davant el Saragossa en l'estrena dels de Pochettino a Cornellà-El Prat.

Els blanc-i-blaus s'han avançat al marcador a les acaballes del primer temps, gràcies a un gol d'Álvaro Vázquez, en el que podria haver estat el seu darrer partit com a espanyolista.

Però només començar la segona meitat, l'Espanyol s'ha quedat amb deu jugadors per l'expulsió d'Albín -ha tocat la pilota amb la mà dintre de l'àrea- i Apoño ha empatat en el penal posterior. Tot seguit, la defensa catalana ha evitat el segon gol visitant.

L'Espanyol, amb un home menys, ha intentat controlar el partit per salvar almenys un punt, però a dos minuts de l'acabament Postiga ha aprofitat una badada defensiva per deixar el caseller blanc-i-blau amb zero punts.

Publicitat
Publicitat

25 Comentaris

Publicitat
#10 Josep Pages Canaleta Cardedeu, CARDEDEU, 27/08/2012 - 05:26

La diferencia del BARÇA amb el Real Madrid es de 5 hosigui una MANITA Tito a metido 5 DEDOS a MOU . La diferencia con el Espanyol no la he contado esta muy abajo de la clasificacion ja ja YO NO TENGO NINGUN HERMANO NI HERMANA

#9 Bud, Barcelona, 26/08/2012 - 13:59

I això és notícia?
Però si això és l'habitual amb l'Espanyol, i encara haurem de sentir la cançoneta de cada temporada de que aspiren a jugar a Europa.

#8 Josep Pages Canaleta Cardedeu, CARDEDEU, 26/08/2012 - 12:49

Els Pericos es del ESPANYOL ,, Tenen lo ques mereixen per ajuda sempre al Reial Madrid , per ser els seus amics i aliados . A Segunda Divicion con ellos con los Periquitos ja ja no son equipo de Primera

#8.1 Fran, Llinars, 26/08/2012 - 22:10

Una pregunta, ets el germà d´en Marc Sabates?.

#8.2 comuneros, barcelona, 27/08/2012 - 00:48

Si eso pasase ,seguiré siendo del Espanyol,amic Josep.Yo sé que tú no lo entiendes xq es fácil seguir una filosofía de 500 millones de euros.En contra del pensament únic a Qatarunya,.Catalunya és més que un club

#8.3 Saprissa, Sants, 28/08/2012 - 09:33

com bé diu, comuneros, a segona o a tercera seguirem sent pericos com deia aquell eslogan de CNT, a pesar de todo... segons dedueixo en el teu comentari Josep, el dia q el Barça no estigui entre els 10 primers q dic ara ni entre els 5 primers,tú i molts deixareu de ser cules

#7 Pilar, Barcelona, 26/08/2012 - 11:36

Els espanyolistes sempre tenen el plor als ulls i l'excusa fàcil als llavis: "La culpa és del Barça". Estic cansada de la majoria de seguidors del RCD Espanyol: la majoria d'ells (no tots) són uns ressentits, uns ploramiques i gens autocrítics.

#6 Gerard, Basilea, 26/08/2012 - 10:26

Típic moment al principi de temporada on surten les rates culones a dir que l´Espanyol baixarà a segona, que desapareixerà, etc. Resultat a final de temporada???. Com sempre les rates "se comen los mocos" i els pericos només fem que dir ... Jojojojojojo. Tomaaaaaaaaa !!!! JUAS JUAS !!! Tomaaaa

#6.1 ramon, Barcelona (Barcelonès), 26/08/2012 - 16:01

al contrari, a principis de temporada sempre esteu pletòrics, que si la UEFA, que si la zona Champions; és a meitat de temporada quan comencen els aiaiaiaiaiai, i finalment a la darrera jornada us salveu pels pèls, normalment a 3 punts del cuer. Ara ho teniu molt més cru, s'albira el desastre.