Publicitat
Esports · 31 de Juliol de 2012. 13:40h.

L'Espanyol 'planta' el Barça

El club rebutja jugar la Supercopa catalana

L'Espanyol 'planta' el Barça

Joan Collet

L'Espanyol ha comunicat mitjançant una roda de premsa que no jugarà la Supercopa Catalana el 26 de setembre. Joan Collet, conseller delegat de l'Espanyol, ha explicat que "La Lliga està començada i no podem garantir que jugués el nostre onze titular i l'últim que volem és devaluar la competició". A més, Collet ha dit que "el més fàcil hagués estat fer un comunicat, però pensem que és convenient donar la cara".

Collet ha explicat també que estan decebuts perquè "semblava que tots havíem provocat la suspensió", i justifica que "l'Espanyol és un club seriós i que respecta els compromisos adquirits... Tothom sap per què no es juga la Supercopa de Catalunya aquesta nit".

Publicitat
Publicitat

36 Comentaris

Publicitat
#24 MARC-SABATES.COM, BARCELONA CATALUNYA //*//, 01/08/2012 - 17:53

Visca Barça , visca Catalunya //*// Sense pericos ! !

#24.1 carracuca, barcelona ESPAÑA, 01/08/2012 - 19:47

¿de donde sales tu ahora?, yo pensaba que estabas haciendo de palanganero en el barquito de tu exemperador culerdo.

#22 Montecristo, Illa d'If, 01/08/2012 - 09:03

El Barça no es va negar a jugar. Rosell va dir que anirien amb el millor equip possible i per jugar contra la filial catalana, la direcció esportiva va decidir que amb el B ja n'hi havia prou.
Aixó va sentar malament a la FCF i el va suspendre. El Barça va actuar malament i el RCEE ara pitjor

#21 Pocasoltes, Barcelona, 31/07/2012 - 23:14

No entiendo mucho de futbol, pero... creo que el Barça no se negó nunca a jugar, que fué la Federación Catalana la que suspendió el acontecimiento y en cambio ahora el Espanyol si se niega. ¿A eso no se llama manipulación?

#21.1 Fran, Llinars, 01/08/2012 - 00:20

Fent honor al teu nick, et diré que no em crec que siguis tant curt per no entendre que primer van dir que portarien al primer equip i despres al B amb tot el que ha comportat. No enganyeu a ningú culerots.

#21.2 Montecristo, Illa d'If, 01/08/2012 - 09:22

Rosell va dir que hi anirien amb el millor equip possible. I per a jugar amb vosaltres amb el B n'hi prou.
Total per a q Wakaso fes de Pepe...

#20 Joan Garriga, Sarrià, 31/07/2012 - 22:56

No soc molt partidari del Joan Collet, però amb aquesta acte de dignitat es guanta el meu respecte i recupero l´orgull de ser de l´Espanyol

#18 Gerard, Swansea, 31/07/2012 - 20:07

El 90% dels culons suïssos que escriuen en aquest foro demostren que la ESO ha fet molt mal a la societat ..... Són curtíssims !!!!! Quina pena. Com es pot fer el ridícul .... Patètics.

#18.1 Josep, Lleida, 31/07/2012 - 21:21

Quan complex d'inferioritat demostra el Collet, suposo que de rebre tantes òsties per ser perico, sinó no s'entén el seu odi malaltís a tot el blaugrana.. La falta de respecte és portar de nom Espanyol i permetre banderes espanyoles al camp, sou la vergonya de Catalunya i el 2on equip de cornellà.

#18.2 Gerard, Swansea, 31/07/2012 - 22:24

Pepiño, i tu permets portar la bandera cada dia al teu DNI?. Has d´anar a la pressó?. Els nens es fan culers pq els pericos els fotem d´hòsties al cole !!!! I així es volen sentir importants pq els suíssos guanyen.