Publicitat
Esports · 23 de Novembre de 2011. 17:03h.

L'Espanyol reconeix deutes amb els jugadors

El conseller delegat Joan Collet diu que els endarreriments sumen uns 1,8 milions

L'Espanyol reconeix deutes amb els jugadors

Collet, a la dreta, durant la roda de premsa

El conseller delegat del RCD Espanyol, Joan Collet, ha reconegut que el club encara no ha fet efectiu el pagament d'alguns premis als futbolistes corresponents a les temporades 2009-10 i 2010-11. Per contra, el directiu blanc-i-blau ha assegurat que l'entitat està al dia en el pagament de les fitxes.

"Devem un 6 o 7 per cent d'aquests premis per punts als jugadors que encara són a la plantilla des d'aquella temporada", la 2009-10. També ha apuntat que han de pagar aquestes primes per punts corresponents a la temporada passada i que sumen "prop d'1,8 milions d'euros", ha remarcat.

El club i els capitans del vestidor perico han mantingut diverses reunions per arribar a una entesa. "Som a punt d'arribar a un acord definitiu amb els jugadors sobre com pagarem les primes de la passada temporada. Els futbolistes saben que cobren, assumeixen la situació econòmica de la Lliga i la valoren", ha afirmat.

Collet ha afegit que "tothom ha de cobrar el mateix porcentatge i al mateix temps. Si no fos així, faltaria a la meva paraula", ha reblat. Per acabar, el directiu ha reconegut certes "tensions de tresoreria i problemes amb proveïdors, com tota Espanya".

Publicitat
Publicitat

20 Comentaris

Publicitat
#9 Faithless, Barcelona, 25/11/2011 - 21:10

Tot l'odi que destil·len algun dels comentaris vomitius publicats demostren la intolerància dels seus creadors la mare dels quals sí que deu ser merengona.
Pel titular sembla que l'Espanyol sigui l'únic club que deu algun diner de les primes. Quant a les fitxes està al corrent de pagament.

#8 contdown, Barcelona-Wembley, 25/11/2011 - 18:54

Jo crec que la culpa és del Barça, com no.

#7 Ramon, Barcelona, 24/11/2011 - 14:54

Una solució podria ser tornar a dinamitar-vos el camp per fer-ne un altre més lluny, en terrenys amb sòl a millor preu encara. Ara, això, sí, aquesta vegada penseu a demanar als dos ajuntaments de Can Zam que no posin la placa memorial en un pipi-can.

#7.1 Marc, Girona, 24/11/2011 - 16:16


Ramon, no ens passem! Tu pots demanar a un municipi que aculli un cemeniri nuclear, una planta de residus, fins i tot una presó o una incineradora, però no li pots demanar, sigui quina sigui la contrapartida, que aculli un camp de futbol d'aquestes característiques. Una mica d'humanitat!!!

#7.2 Ramon, Barcelona, 24/11/2011 - 16:23

Entre nosaltres, pensava en els Monegros.

#7.3 Marc, Girona, 24/11/2011 - 16:45

Ben pensat, ben pensat, molt més a prop del Bernabéu, no crec que s'hi neguin, els hi encantarà.

#6 Albert, Barcelona, 24/11/2011 - 09:53

La totalitat dels equips de 1a divisió té problemes financers. Els que tenen prou patrimoni compensen les pèrdues per no quebrar legalment (barça, madrid, etc), els que no necessiten financiació externa (espanyol i tants altres) i un petit grup que al no tenir patrimoni ni diners desapareixeran.

#5 Climent, El Masnou, 24/11/2011 - 09:08

El problema que tenim a l'Espanyol comença per tenir a un tipus com en Joan Collet al capdavant. Un tipus sense ofici ni benefici, amb un gran os a l'esquena que, com a únic valor, presenta ser el xofer d'en Sanchez Llibre.
Lamentable xD

#5.1 Lluis, Barcelona, 24/11/2011 - 10:54

Perque no expliquen q als proveedors no els paguen tampoc!!!!!!
portem sis mesos esperan cobrar, i sabem daltres proveidors que porten quasi un any esperant.
Senyor Collet foti el camp... Juguen amb els proveïdors. I si a sobre som pericos em daguantar reprimendes per reclamar els diners de 6 meso