Publicitat
Esports · 18 de Maig de 2015. 17:59h.

"Madrid, cabró, saluda el campió!"

Els jugadors del Barça també celebren que l’Espanyol es queda gairebé sense opcions de jugar la Europa League

Els jugadors del FC Barcelona van celebrar el títol de Lliga al vestuari del Vicente Calderón amb càntics contra el Madrid i alguna burla per la derrota de l’Espanyol, que ara necessita una carambola per jugar la Europa League.

Després del crit “campions, campions”, els jugadors del Barça, , segons un àudio difós per Cuatro, se’n recorden del seu etern rival i repeteixen el crit de “Madrid, cabró, saluda el campió!”.

Mascherano pregunta sobre el resultat de Madrid i diu: “I a sobre l'Espanyol es queda sense Uefa!”. “Aquesta nit l'anem a liar”, és un altre dels crits que s’escolte a l’interior del vestuari.

Els jugadors, celebrant la lliga al vestidor (Foto: @FCBarcelona_cat)
Publicitat
Publicitat

37 Comentaris

Publicitat
#15 BEJOTA, bcn, 20/05/2015 - 18:01

L'IGNORANCIA A CATALUNYA ÉS UN VIRTUT.N'ESTIC SEGUR QUE'L 90% DE 'LS CULÉS NO SABEN QUE'L R. MADRID FOU FUNDAT PELS GERMAN PADRÓS.(JA SÉ LO "EL Qiui'S DEL MADRID ÉS UN MAL PARIT") .

#14 edu, bcn, 20/05/2015 - 09:22

creo que sobra lo de cabro y mas en un medio de informacion. Luego pedireis respeto.

#13 Pa amb tomàquet i pernil ibèric , ll*ll s´esgota el conyàs, 19/05/2015 - 13:30

Més que complex d'inferioritat amb el Madrit, això és paranoia culé, has guanyat la lliga d'Espanya, doncs perquè mires cap avall? Després de la independència, sempre campions... de Catalunya.

#12 Pere, La Floresta, 19/05/2015 - 10:20

Ho celebren els jugadors i ho celebrem els socis i aficionats.
VISCA EL BARÇA !! CAMPIONS !!

#11 Jordi, Bcn, 19/05/2015 - 09:51

I aquesta es la representació de Catalunya?
Sou patetics cules.
Teniu una afició sardina tira caps de porcs destrossa camps Robeu allà on jugueu i a sobre ara fins i hotels jugadors insulten?
aneu a la merda vosaltres i la premsa culerda sensasonislusta

#11.1 Victor, Bcn, 19/05/2015 - 10:32

trunbo,respira,q només es un joc i et petarà el fetge amb tant d odi

#11.2 Pere, La Floresta, 19/05/2015 - 10:54

perico que vola perico a la cassola

#11.3 jordi, bcn, 19/05/2015 - 11:23

victor fa anys que ens coneixem... passa de mi i oblidem okis? si t'has passat a can cule pitjor per tu i la meva salut ja hem preocupare jo ok?
pere... prefereixo ser perico que vuela com dius tu que ser patetic cule.
mireu la gentussa que va rebre al fcb i veiurem que de catalans poc....

#11.4 Uri, periquito basta..., 19/05/2015 - 13:34

Jordi, patètic culé perque? Recordes l'últim derbi a Cornellà, a part dels moltissims càntics antibarcelonistes que vau fer, us barallaveu entre vosaltres. Abans d'ensenyar lliçons dona exemple... I per acabar, estàven en un moment privat dels jugadors, que vols fer-hi si tenim la premsa que tenim?

#11.5 Victor, Bcn, 20/05/2015 - 10:18

Jordi; malauradament per tú, continuo sent perico i amb molta honra, i celebro les derrotes del Barça però una cosa es traspassar límits, a més saps q tota la teva familia es culé...