Publicitat
Esports · 2 d'Agost de 2012. 08:35h.

Madrid vol jugar contra Catalunya al 2013

En motiu del centenari de la Federació Madrilenya de Futbol

Madrid vol jugar contra Catalunya al 2013

Els jugadors del Barça, amb la senyera i la samarreta de la selecció

El president de la Federació Madrilenya de Futbol, Vicente Temprado, ha manifestat en declaracions a Radio Marca, que està previst que Catalunya i Madrid disputin un partit amistós en motiu del centenari de la federació.

La Federació Catalana ha confirmat que hi ha hagut converses entre Temprado i Andreu Subies, però ara falta que arribi la proposta formal de la Federació de Madrid per donar una resposta.

El matx es jugaria a l'Estadi Santiago Bernabéu o al Vicente Calderón i, tot i que es desconeixen encara més detalls del partit, tot apunta que Vicente del Bosque o Luis Aragonés seran els qui entrenin el combinat madrileny.

Publicitat
Publicitat

56 Comentaris

Publicitat
#25 Adria Maynés, Independència? SI, vull., 02/08/2012 - 23:20

Independència?Jo, vull
Independència?Tu, vols
Independència?Ell, vol
Independència?Tots, volem
Intenteu adaptar-ho a una tonada futbolera. Per exemple aquella del "a por ellos, oh-eh"
El "Jo-vull/Tu-vols/Ell-Vol" són els successius "oh-eh", i el "Tots-vo-lem" és l "eh-oh-eh" final.

#24 josep maria, barcelona, 02/08/2012 - 18:19

No juguen contra seleccions regionals.

#24.1 Sergio, Cádiz, 05/12/2012 - 19:52

Ahora vais a jugar partidos que más os convenga para vuestro gusto no? jajajaja qué ganas de ver este partido entre comunidades autónomas!!!

#23 Jordi Pérez, Barnaca, 02/08/2012 - 16:40

Fa molta gràcia veure el que n'estan de cagats els espanyols de jugar contra Catalunya. de veritat que sou tant i tant covards.

#23.1 Fran, Llinars, 02/08/2012 - 20:13

Penso que et falta una bullida. Si es Madrid qui vol jugar contra Catalunya que estas dient de por?.

#23.2 Jordi Cano, Barcelona, 02/08/2012 - 22:14

Tranquils, és fàcil de resoldre aquest problema. Fem un partit contra Madrid ( els fotem un 30 a 0 a aquest combinat regional) i llavors juguem nació vs nació Catallunya contra Espanya. Si teniu pebrots, marietes. Esteu cagadíssims.

#23.3 Sergio, Cádiz, 05/12/2012 - 19:54

Pero si yo estoy deseando que llegue el día para verlo!! Más que nada para que se vea un partido entre comunidades autónomas XD
30-0 dice el Jorge Cano ese jajajaja pero que superiores sois los catalanes!!! Que raza más brillante sois!!!

#22 Jordi Pérez Cruz, BCn, 02/08/2012 - 16:37

Quan vulguin juguem contra Espanya. Els fotrem un paquet que no sabran ni com es diuen. Muahahaà! Estem preparats.

#22.1 Sergio, Cádiz, 05/12/2012 - 19:56

Vais a jugar contra la comunidad de Madrid tio, todavía no lo pillas?? No habrá valencianos ni andaluces ni vascos ni asturianos. A ver si nos enteramos de que será un partido entre comunidades autónomas!! XD

#21 PeredePalau, Palau-solità i Plegamans, 02/08/2012 - 16:12

Toni, és un problema de concepte, hauries de passar allà una temporada per entendre ben bé el significat d'Euskalherria.

#21.1 fernandomartinez@, bse, 02/08/2012 - 17:22

pere entiendes el significado de estats sobirans?