Joan Laporta ha descartat que la sala de premsa del Camp Nou porti el nom de Ricard Maxenchs, excap de comunicació del club, i que va treballar a l'entitat durant gairebé 23 anys. A la reunió de la directiva feta a Berga, Laporta va dir, segons va recollir Mundo Deportivo, que aquesta junta "no personalitzarà cap sala. Els noms que hem posat a algunes sales recorden efemèrides, com Wembley i París, però no a persones. Des d'aquí, el màxim respecte a la memòria de Ricard Maxenchs, qui va dedicar 22 anys de la seva vida al club. L'equip va portar el braçalet davant el Basilea i el dissabte hi va haver un minut de silenci. Ja té un forat a la memòria de tots".
Laporta es va oblidar de dir que sota el seu mandat la junta directiva blaugrana ha batejat una sala amb el nom de Mediapro, l'empresa audiovisual que presideix Jaume Roures, i que no respon a cap "efemèride" blaugrana. La sala Mediapro és l'única que porta el nom d'una empresa aliena a l'imaginari barcelonista. Segons la web del FC Barcelona, la sala Mediapro té 375 metres quadrats i una capacitat per a 175 persones si es tracta de fer un dinar o un sopar.
Segons la informació facilitada pel FC Barcelona, Mediapro és un proveïdor oficial del club i no un patrocinador, categoria en la qual només hi són la Caixa, Nike, Telefónica, Audi, TV3 i Damm.