Publicitat
Esports · 27 de Setembre de 2013. 11:13h.

Messi arriba a declarar com un heroi

És ovacionat a l'entrada als jutjats, on ha de donar explicacions per un presumpte frau fiscal

Desenes de veïns de Gavà i aficionats del FC Barcelona han ovacionat Leo Messi en la seva arribada als Jutjats de Gavà (Barcelona) per declarar com a imputat davant del titular del Jutjat d'instrucció 3 per un presumpte frau fiscal en els drets d'imatge que va percebre de 2006 a 2009.

El primer en arribar ha estat pare del jugador blaugrana, Jorge Messi, que ha arribat a les 10 hores als jutjats acompanyat del seu advocat Cristóbal Martell per declarar davant el jutge.

Cal recordar que, un cop destapat el cas, el jugador ja va abonar 5 milions d'euros en concepte d'endarreriments i interessos en el pagament dels exercicis que estan sota judici.

Messi, arribant als jutjats de Gavà
Publicitat
Publicitat

39 Comentaris

Publicitat
#24 Núria, Vallès Occidental, 28/09/2013 - 12:35

És més, en aquest país només són herois els (presumptes) estafadors, especialment si ho són durant molts anys seguits, com per exemple Jordi Pujol. A més a més, veig que és un gen que s'hereda de pares a fills.

#24.1 Xavi, Barcelona, 28/09/2013 - 13:19

Núria, segur que molts d'aquests que ovacionen als estafadors com a herois són pobra gent que no pot pagar deutes i que es manifesta perquè el país no funciona.

Sap que els hi dic a aquests, que tenen el que es mereixen!!!

#23 Núria, Vallès Occidental, 28/09/2013 - 10:50

Potser és que no dono per a més, però és que em costa d'entendre: a l'Urdangarín i d'altres defraudadors, ningú no els ha tractat com a herois (i em sembla molt bé). Per què aquest tracte diferencial al Messi? Tan menjat té el coco el futbol a molta gent??? Ho trobo realment preocupant.

#22 Xevier, Salt, 28/09/2013 - 00:08

A Messi l'han caçat però acabarà pagant fins a l'últim euro, que n'aprenguin els alonso, gasol, nadal i cia que van presumint d'espanyolisme però els diners els tenen a Suïssa o en d'altres paraïsos fiscals...això si, després tots criden que viva españa, una grande y libre..!!! quina vergonya

#22.1 Pope, BCN, 29/09/2013 - 20:53

Tens tota la raó. Quina colla. I són ídols !. Em de culturitzar la societat.

#21 Bernat, Barcelona, 27/09/2013 - 19:47

Tot el que sigui no pagar a un Estat espanyol que ens roba em sembla perfecte. Fixeu=vos que ara enxufen la neboda de De Guindos a la comissió de la Competència per seguir amb el nepotisme fastigós espanyol.Apa a cobrar a costa dels nostres impostos per no fotre brot. Tot està podrit.

#21.1 domingo, barna, 29/09/2013 - 00:39

Bernat no eres mas tonto porque no has nacido antes, como puedes justificar a un delincuente defraudador que gana en un mes lo que tu nunca ganaras en la vida,también te parece bien que la familia Pujol tengan en Argentina los negocios con dinero negro de las comisiones

#20 hOfof, Minsk, Belarus, 27/09/2013 - 17:33

Ha salido a hombros del juzgado al grito de 'Yo soy catalán, catalán, yo soy catalán, catalán,...".