Publicitat

Antoni Ramallets traspassa als 89 anys

Mor un mite

Ramallets, en una imatge d'arxiu (Foto: FC Barcelona)

El mític porter del FC Barcelona, Antoni Ramallets, ha mort aquest dimarts a Vilafranca del Penedès, als 89 anys. Ramallets estava delicat de salut des de feia anys.

El porter va militar al Barça des de 1947 fins l'any 1962. Durant aquests anys va guanyar sis copes de la Lliga i cinc copes del Rei. Considerat com un dels millors futbolistes espanyols en la seva posició, també va rebre cinc trofeus Zamora.

Ramallets també va destacar per les seves actuacions amb la selecció espanyola, especialment durant la celebració del Mundial a Brasil del 1950. És per això que era conegut també com 'el gat de Maracanà".

Publicitat
Publicitat

13 Comentaris

Publicitat
#8 David, Bcn, 31/07/2013 - 12:36

Descansi en pau i visca ramallets (no ha mort el barça ni catalunya...), l'homenatje a la persona, que sempre poseu altres coses afegides, us importa molt poc les persones individuals.

#7 Raimon Coll, Parets del Valles, 31/07/2013 - 10:27

Allí a on siguis, Antoni, que t'acaronin els estels...Que descansis en pau Antoni perquè aquí a la terra seràs per sempre més un mite.
Visca Catalunya i visca el Barça¡¡¡

#6 Pere Pau, Can Fanga, 31/07/2013 - 08:48

Durant la dictadura "de 1947 fins l'any 1962" es jugava la copa del rei? de quin rei?

#6.1 Ciudadano X, Barçalona Qatar Foundation, 31/07/2013 - 10:39

La Copa del Generalísimo. El Barça tenía predilección por este torneo porque no veas la colección de copas de estas que tiene en sus vitrinas...

#6.2 Gerard, Barna, 31/07/2013 - 13:46

#6.1

El Barça tenia plantilla per guanyar-la. Exactament el mateix que passa actualment amb la copa del teu rei, encara que després la gent deixi clara la seva opinió respecte a qui dóna nom a la cosa. Si rebessis diners d'Aràbia Saudita no ho faries millor. Integrista manipulador.

#5 Saprissa, Sants, 31/07/2013 - 08:11

els mites no moren...

#4 Serguei, Sitges, 31/07/2013 - 07:42

Que descansi en pau...Per cert ja se que a molts no li agradara pero va ser un gran franquiste i amig del regim...Tv3 etc...u amague.visca el Barça ,visca catalunya i visca Espanye!!

#4.1 LeonAnto, Barcelona, 31/07/2013 - 12:43

Como lo eran la mayoría de los catalanes de su época, aunque ahora nos quieran vender otra cosa.

#4.2 Gerard, Barna, 31/07/2013 - 13:48

Ens quins fet o documents et bases per defensar aquesta afirmació? Visca l'ortografia!

#4.3 Gerard, Barna, 31/07/2013 - 13:51

#4.1

LeonAnto, per una banda us feu un tip d'alabar la Cat dels anys 60 i 70, bressol de les llibertats i oasi d'europeisme. Les assamblees, les lluites veïnals, l'avanguardsme músical... Per l'altra resulta que tots els cat eren franquistes. A veure si aclariu els vostre discurs. Manipuladors.

#4.4 Albert, Terrassa, 31/07/2013 - 14:59

Serguei un gran franquista? Sí, i tu ets un oligarca Rus amb 8.000 milions d'euros de patrimoni.. Que sabràs d'història quan no saps ni escriure, analfabet. Franquiste? amig? u? Quin nivell, no se si ets un quillo espanyol o un delinqüent de l'est que roba coure, però quedar clar que ets molt justet