Publicitat
Esports · 27 de Març de 2012. 17:52h.

Mourinho perd suport a Madrid

El director de l''As' titlla l'entrenador portuguès de "grosero ignorante"

Mourinho perd suport a Madrid

Mourinho, durant una roda de premsa. (Foto: realmadrid.com)

El director del diari As, Alfredo Relaño, ha criticat l'actitud de José Mourinho a qui responsabilitza del "papelón" que va fer Emilio Butragueño el cap de setmana passada per justificar el silenci de la plantilla i els tècnics del Reial Madrid.

"Ver a Butragueño haciendo el papelón el pasado sábado en Canal + me hizo sufrir. Ver ayer a Mourinho diciendo que lo del silenzio stampa no va con él casi me irritó. Tanto como usa él el epíteto de hipócrita me hace pensar que nada hay más hipócrita que tirar la piedra y esconder la mano. Nada hay más hipócrita que tener un esclavo moral para decir lo que uno no se atreve a decir", ha indicat en un article d'opinió.

El periodista ha remarcat que "sea a través del tal Eladio Paramés, sea a través de Butragueño (¡qué horrible paralelismo!) el caso es que el Madrid de Mourinho difunde, junto a sus victorias deportivas, un discurso o relato errático, sin argumento, que sólo tiene que ver con las ventoleras de ese hombre en cuya ciencia ha depositado cualquier esperanza de quedar mejor que el Barça en las competiciones que ambos clubes se disputan".

"Un hombre sabio en fútbol, pero grosero ignorante de todo lo demás. El Real Madrid fue otra cosa y volverá a serlo, espero. Pero, mientras, toca sufrir las imposiciones de este singular maniático. En fin...", ha afegit.

Publicitat
Publicitat

11 Comentaris

Publicitat
#3 Saprissa, Sants, 28/03/2012 - 10:05

com deu sentir-se Mou quan diuen per Milan q el somni de Moratti és fitxar a Guardiola?

#2 NaranjasCapa, Valencia, 28/03/2012 - 08:03

MOurinho es el mejor. Y el madridismo le estará eternamente agradecido por haber vencido y humillado al equipo más Más del mundo.

Os ganaremos la Liga y la Champions. Ni con diez Messis más podréis hacer nada por evitarlo.

HALA MADRID!!!

#2.1 Pedrito, Calafell, 28/03/2012 - 09:19

D'aixó sen diu escriure en "futur imperfecte". Potser ho aconseguireu, peró serà sacrificant l'honor i l'esportivitat del vostre club. Vosaltres mateixos...!

#2.2 Bud, Barcelona, 28/03/2012 - 09:23

Hi ha gent que viu en un altre món, i només veuen el que volen veure, i no pas la realitat.
Tot el món sap i ha vist qui és el millor, i qui a humillat a qui, qui ha guanyat més copes en els últims anys amb moltíssima superioritat.
No fa falta dir res més.

#2.3 Nofotem, Barcelona, 28/03/2012 - 09:39

Però qué hi fots tu aquí! El teu lloc son les pàgines d'ultradreta. I aquest desitg d'"humillar" em sembla qeu te l'hauràs d'empassar. Em Mourinho es fins i tot més ignorant i groller que tu, imagina`t!

#2.4 Jaume, Badalona, 28/03/2012 - 10:16

Nofotem, jo sóc català de tota la vida i del Reial Madrid. I precisament no sóc d'ultradreta com dius tu.

VISCA CATALUNYA, VISCA EL REIAL MADRID.

#2.5 Xavier V, Barcelona, 28/03/2012 - 11:13

Mou, ets tú?

#2.6 angel, cardedeu, 29/03/2012 - 20:48

Un català encara que sigui independentista no ha de ser culè, potser del R. Madrid, no barrejem aquestes coses. Un madrileny tampoc ha de ser merengue, potser del Barça.

#2.7 angel, cardedeu, 29/03/2012 - 20:51

NaranjasCapa, Es imposible que el R. Madrid guanyi en 3 anys 13 títols oficials ni amb 10 Cristianos Ronaldos.

#1 Reb, ,, 27/03/2012 - 23:09

Estas cosas no son porque sí. Seguro que el Florentino Pérez ya tiene amarrado a Guardiola.

#1.1 Nofotem, Barcelona, 28/03/2012 - 11:20