El tennista Rafael Nadal, que havia de ser l'abanderat d'Espanya als Jocs Olímpics de Londres, ha renunciat a participar en la competició per problemes físics, i, per tant, tampoc no podrà passejar la bandera espanyola durant la cerimònia inaugural.
Nadal ha comunicat aquest dijous, mitjançant una nota enviada als mitjans de comunicació, que no ha pogut superar una tendinitis al genoll i que no està "en condicions" de participar en la cita olímpica.
"No estic en condicions de competir als Jocs Olímpics de Londres i per tant no viatjaré amb la delegació espanyola tal com estava previst per competir. He de pensar en els meus companys, no puc ser egoista i he de pensar en el bé de l'esport espanyol", ha assegurat.
"Especialment en el bé del tennis espanyol i deixar que jugui algun company meu amb més bona preparació, que estigui en condicions de competir", ha afegit el jugador abans de deixar clar que "he apurat fins l'últim moment". "Avui és un dels dies més tristos de la meva vida ja que una de les meves il·lusions més grans era ser l'abanderat", ha explicat.
Nadal 'planta' Espanya
El tennista renuncia als Jocs Olímpics, malgrat ser l'abanderat espanyol, per problemes físics

Nadal, el dia que va recollir la bandera pels Jocs
¡A por ellos!
19 Comentaris
Estic amb Salvador de Girona que és una pena que en nadal no pugui participar als Jocs Olímpics de Londres. Em feia il·lusió veure'l d'abanderat després del greu problema que encara li dura. Llàstima, li desitjo una prompta recupració. Ah i Visca Espanya! com diria Nadal, Xavi i altres
Si busques la entrevista a Xavi, ell va afirmar que si no fos futbolista hauria participat en els referèndums il·legals per la independència. Diu que jugar amb Espanya li interessa molt "professionalment". Jo també ho puc dir:
Visca Espanya! sense nacionalisme i feixisme español..
Quina pena !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
L'hagués plantat si no hi volgués anar per una decisió personal. No és el cas. D'altra banda aquesta pot ser la participació espanyola amb menor nombre de medalles de les últimes dècades; qui es pugui escapar, que ho faci.
segurament no li deuen deixar dur els diners a Andorra...
NADAL Cuan ba beura el Chandal , camiseta uniforme dels Deportistes Espanyols que aniran als JOCS OLIMPICS de Londres . va DIR DEU MAU Jo sere el primer en sortir i fer el ridicul i per aixo diu NO VUI FER EL RIDICUL
Apaña!! Ra, ra ra... Apaña,!! Ra,ra ra! Ha, ha,ha!!!!
Cantalunia rarar cantalunia,rrarara, ves-te vistcapelcapderoca aquibaix,entens?