Publicitat
Esports · 13 d'Agost de 2016. 12:18h.

Nadal s'emprenya per una estelada

El tennista nega amb el cap la presència d'una banderea independentista durant l'entrega de medalles

El tennista Rafael Nadal ha mostrat la seva desaprovació i enuig quan en pujar al pòdium per recollir la medalla d'or aconseguida en dobles ha vist com a la grada hi havia una estelada.

Com es pot veure al vídeo que circula per twitter, Rafa s'ho comenta al seu company Marc i tots dos assenyalen cap on està la bandera indpendentista negant amb el cap.

Això ha succeït instants abans que Rafa Nadal i Marc López recollissin la medalla d'or del dolbes després de guanyar a la parella romanesa i que dóna al balear seu segon or olímpic, primer en dobles.

Rafa Nadal i l'estelada, durant l'entrega de medalles
Publicitat
Publicitat

95 Comentaris

Publicitat
#52 Dionís, Caldes de M., 17/08/2016 - 16:27

Aquest patriota espanyol i hooligan del Real Madrid, encara està empadronat a Euskadi per evadir impostos ?

#50 paquito caja, bcn, 14/08/2016 - 22:44

El japonés a mandado al patriota pa casa,bien,bien...

#50.1 Fermín, Lleida, 15/08/2016 - 16:19

El patriota ha jugado lesoniado 11 partidos en una semana, 23 horas en pista, ha ganado un oro y ha conseguido un diploma siendo 4to. Te atreves a mejorarlo, o tu con salir en una gigafoto ya has dado sentido a tu vida?

#50.2 paquito caja, bcn, 15/08/2016 - 19:10

FermIiiiiiiiiiinnnnnnnn déjate de giga fotos y mierdas,con defraudar como el patriota de la raqueta me conformo y le doy sentido a la vida y a mi cuenta corriente.Eso si la pulserita rojigualda que no falte en la muñeca

#50.3 Fermín, Lleida, 15/08/2016 - 21:00

#50.2

Nadal tuvo problemas por situar sus sociedades en Guipuzcoa, que también es España, en el año 2012. Reconoció su error y pagó 20 millones a Hacienda. Cuando tu ganes 14 gran slams lo mismo también puedes defraudar algo; mientras, confórmate con que los contribuyentes te paguemos el sueldo

#50.4 Fermín, Lleida, 15/08/2016 - 21:01

#50.2

Pero sí quieres hablamos de tu patriota president durante 30 años, o del patriotísimo equipo del régimen estelao y sus diversos patriotísimos jugadores

#49 Cada vez, somos más, 14/08/2016 - 20:54

La realidad es que a los nacionalindependentistas les ha jodido mucho que la pareja 'catalanohablante' despriece el trapo estrellado. Eso sí lo ha visto todo el mundo!

#48 Monosabio, México D.F., 14/08/2016 - 18:34

Per què poseu aquestes notícies a la secció d'esports? No hauria d'anar a la de política?

#47 Borrell l, Girona, 14/08/2016 - 15:27

Ja es des emprenyara