Publicitat
Esports · 3 de Juny de 2013. 19:29h.

Neymar està "més còmode en català que en castellà"

El jugador ha estat rebut per prop de 50.000 seguidors al Camp Nou

Neymar, el nou fitxatge del FC Barcelona, s'ha presentat parlant en català davant els prop de 56.000 aficionats que s'han aplegat al Camp Nou per rebre'l, en el seu primer dia com a blaugrana. El brasiler, fins i tot ha dit, durant la roda de premsa, "em sento més còmode parlant català que castellà".

"Estic molt feliç, emocionat per ser jugador del Barça i haver pogut realitzar el meu somni. Moltes gràcies, que Déu ens beneeixi i visca el Barça!", han estat les primeres paraules que ha dedicat el jugador als seguidors.

La presentació de Neymar ha aixecat molta expectació donat que prop de 50.000 persones han volgut veure de prop el nou jugador de l'equip entrenat per Tito Vilanova.

Prèviament, el brasiler ha passat per les oficines del club, on s'ha fet la primera fotografia al costat de l'escut del Barça i s'ha reunit amb el president de l'entitat, Sandro Rosell.

Neymar, durant la presentació (Foto: Miguel Ruiz-FCB)
Publicitat
Publicitat

104 Comentaris

Publicitat
#60 MARC-SABATES.COM, BARCELONA -CATALUNYA 2014, 06/06/2013 - 17:33

Benvinguda en Catalunya //*//

#59 Paco Pil, Hojpitalé, 04/06/2013 - 22:09

Amb castellanoparlants tan tancats, mal educats, rabiosos i intolerants com els que escriuen per aquí, no m'estranya que se senti més còmode en català. Qui no?

#59.1 Protágoras, bcn, 05/06/2013 - 12:18

"castellanoparlants tan tancats, mal educats, rabiosos i intolerants"
Eso son buenas maneras educación, tolerancia y respeto Paco. Así hay que decir las cosas, no como esos castellanohablantes que son todos unos mal educados.

#59.2 Paco Pil, Hojpitalé, 05/06/2013 - 12:58

En cap moment insulto ningú.Vosaltres critiqueu que un brasiler hagi dit unes frases en català i digui que es troba a gust parlant-lo. Només insulteu i us en burleu, del noi i del català. Dic res que no sigui veritat? "El que se pica, ajos come".Com veus, jo sé tots dos idiomes (i més),vosaltres no.

#59.3 urtako , rubi , 05/06/2013 - 14:32

Pako ,si te muerde la lengua te mueres ,que odio tienes con todo que no te entra por la nariz.

#58 -emilio, a, 04/06/2013 - 19:38

hace 4 años cuando el Real Madrid fichó a Cristiano Ronaldo el arzobispo de Barcelona subió al pulpito y condenó aquellos "dispendios descomunales"- ¿Monseñor Martinez en esta ocasion opinará igual?

#58.1 Paco Pil, Hojpitalé, 04/06/2013 - 22:15

Home, és que no va ser només la Cristina. A més van fitxar Caca (65 milions) i Benzema (35 milions). Amb algun altre sèrie B tipus Albiol o Xabi Alonso, la broma se'n va als 300 milions. I amb crèdit d'una entitat tan solvent com Bankia. Encara deus pensar "qué gran gestor en Florentino". Pobre...

#57 Faithless, Barcelona, 04/06/2013 - 19:31

És normal ja que el espanyol té sons totalment antinaturals com la seva sorollosa "jota" i el català té moltes més semblances amb el portuguès que no pas l'espanyol.

#56 El azote de los necios, Barcelona, España, 04/06/2013 - 15:37

Neymar es un analfabeto de 21 años, q sólo sabe jugar al fútbol.Si su representante fuese listo, en vez de mirar el dinero antes de aconsejarle decir mongoladas, pensaría en el impacto que un sudamericano diga q se desenvuelve mejor en una lengua de raíz occitana, que la lengua q rodea a Brasil.

#56.1 Paco Pil, Hojpitalé, 04/06/2013 - 17:06

Doncs mira, essent un analfabet ha demostrat més educació i intel·ligència que tu, encara que no és gaire difícil. Per cert, què tens contra l'occità? Per què odies tant l'idioma del lloc on vius (bé, tu deus viure a un barri quillo d'autoexcloents) i estàs tan orgullós del teu monolingüisme?

#56.2 Pierenc, bcn, 04/06/2013 - 17:23

azote, a veces tiene lógica lo q dices, pero esta vez te has pasado de listo ya q a latinoamerica, sobretodo a Brasil no creo q le importe en q idioma se desenvuelva mejor, de q impacto hablas? lo q te pasa es q tu has sido incapaz de aprenderlo y te da rabia q un extranjero lo hable mejor q tu.

#56.3 El azote de los necios, Barcelona, España, 04/06/2013 - 17:29

Paco Pil, saluda a tu familia española de mi parte, que la respeto más que tú....¿ a quién le importa la opinión de un acomplejado que se alinea con la ideología que discrimina a sus orígenes y familia? .. tú si que eres lamentable, además viaja a Brasil, y sal de tu pueblo antes de abrir el pico..

#56.4 El azote de los necios, Barcelona, España, 04/06/2013 - 17:35

21 países hispano hablantes son el mercado exclusivo de Brasil, sin olvidar que en las escuelas de Brasil se está potenciando el español más que nunca ( Mercosur )...véte a Curitiba, Brasilia, Sao Paulo, Porto Alegre, etc... entonces entenderéis que Neymar es tonto, porque dice tonterías....

#56.5 El azote de los necios, Barcelona, España, 04/06/2013 - 17:48

Paco Pil, yo no tengo nada contra del occitano, más bien todo lo contrario.. teniendo en cuenta que mi primer apellido de origen del condado de Tolosa y cátaro. Me enferman tontines como tú, q ni siquiera reconocen que el catalán es un dialecto directo del provenzal..así son los separatistas.

#56.6 Josep, Lleida, 04/06/2013 - 20:07

Azote Neymar és molt més llest que la teva dona, també brasilenya, i ja sabem tots on la devies coneixer i a quina professió (la més antiga del món) és dedicava. Para de fer el ridícul que l'espanyol és una llengua de països subdesenvolupats, pobres i corruptes, inútil als països desenvolupats.

#56.7 Pierenc, bcn, 04/06/2013 - 21:27

siempre pones las gilipolleces de tu familia española q la respeto mas q tu i la estupidez del occitano, el catalán es dialecto del latin, por cierto, te extraña q nos queramos independizar habiendo españoles como tu? gente como tu es el origen de nuestra rebeldía, saludos a tu sra españolísima.

#56.8 Paco Pil, Hojpitalé, 04/06/2013 - 21:48

Azote, per començar no insultis. Quant això que és un dialecte, doncs podria ser: totes les llengües romàniques són semblants i són un continu, però segons lingüistes i filòlegs no. És curiós que per a vosaltres hi ha LAPAO, valencià, eivissenc, etc. i en canvi el català és occità.

#56.9 Paco Pil, Hojpitalé, 04/06/2013 - 21:51

Quines mongolades ha dit? Les mateixes que qualsevol futbolista: que està molt content, que vol millorar i ajudar l'equip, que jugarà amb grans futbolistes... Les úniques mongolades les dius tu.

#56.10 Paco Pil, Hojpitalé, 04/06/2013 - 21:54

El que els quillofatxes rabiosos no enteneu és que algú, ni que sigui per educació, digui alguna cosa en català. La gentussa com tu no fa res que no li serveixi per a menjar o cardar. Sou així. Teniu els principis dels animals, però amb més mala llet. I a més aneu insultant a manca d'arguments.

#56.11 Paco Pil, Hojpitalé, 04/06/2013 - 22:07

Per cert, azote de las inmigrantes necesitadas, tu saps portuguès?

#56.12 Pierenc, bcn, 05/06/2013 - 04:43

no li donis mes voltes paco, no cal perdre tant de temps, ell sol es retrata