L'Espanyol ha quedat eliminat de la Copa del Rei al caure per un global de 3-1 davant el Getafe. En el partit de tornada, els blanc-i-blaus han empatat a un gol. Malgrat la presència de Raúl Tamudo, titular després de dos mesos sense disputar un partit, els de Mauricio Pochettino no han tingut cap opció. Els madrilenys s'han avançat al primer temps amb un gol de Soldado. L'Espanyol ha empatat abans del descans, gràcies a Iván Alonso, però a la segona part no ha estat capaç de fer cap altre gol quan en necessitava tres per superar l'eliminatòria.
Ja en el primer quart d'hora, Christian Álvarez ha salvat l'Espanyol d'encaixar el primer gol. Però aquest ha arribat en un servei llarg de Codina, que Soldado ha transformat en gol després de l'errada de Pillud. Iván Alonso, prèvia assistència de Nakamura, ha empatat.
A la segona meitat, el Getafe ha perdut tot el temps que li ha permès l'àrbitre. Pràcticament no s'ha jugat a futbol. I l'Espanyol, sense idees, ha estat incapaç de guanyar, si més no, el partit.
Fitxa tècnica:
RCD Espanyol: Cristian Álvarez; Pillud, Pareja, Roncaglia, David García; De la Peña (Verdú, m.59), Moisés Hurtado; Luis García (Callejón, m.59), Iván Alonso, Nakamura (Ben Sahar, m.76); i Tamudo.
Getafe CF: Codina; David Cortés, Rafa, Cata Díaz, Miguel Torres; Celestini, Casquero; Pedro León (Contra, m.82), Parejo (Boateng, m.68), Manu; i Soldado (Albín, m.75).
Gols: 0-1, m.21: Soldado; 1-1, m.37: Iván Alonso.
Àrbitre: Paradas Romero (Comitè andalús). Ha amonestat Luis García (m.20), Moisés Hurtado (m.25), Parejo (m.33), De la Peña (m.39), Pareja (m.40), Soldado (m.40), Cristian Álvarez (m.45+1), Celestini (m.45+2), Roncaglia (m.57), Pedro León (m.69), Iván Alonso (m.87), Contra (m.88), Tamudo (m.88) i Callejón (m.90+1).