Publicitat
Esports · 8 de Juny de 2018. 11:29h.

"No tinc cap problema que Espanya guanyi el Mundial"

Puigdemont veu "absurd" desitjar que perdi

L'expresident de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha reconegut que "no m'agrada el futbol de seleccions" i que "no miro mai Mundials", però ha assegurat que "no tinc cap problema que Espanya guanyi el Mundial".

Puigdemont ha expressat que "aquesta idea absurda que hem d'estar en contra que del que és important per una part de la gent que viu a Catalunya no la comparteixo". "Jo vull que guanyin les persones que admiro futbolísticament com el Gerard Piqué", ha afegit.

Finalment, ha recordat que el seleccionador belga Roberto Martínez és català i, en aquest sentit, ha dit que "allà on hi hagi catalans, que els hi vagi molt bé a tots". "No desitjo que perdi especialment ningú", ha conclòs.

Puigdemont donant un petó a la bandera espanyola a Copenhaguen
Publicitat

8 Comentaris

Publicitat
#9 Sanchís, Galapagar, 09/06/2018 - 23:32

Gracias Puchi, te dedicaremos algún golet

#8 FeliuOlive, Sabadell, 09/06/2018 - 06:24

Pss!

Estic FART del catanyol!!

Els petons, en català es fan...No es donen...

Se dan en castellano...

Què em fas un petó?


Per altra banda, les coses ...el menjar...SON bones...

Què bo que és aquest pastís!

En castellà...que bueno que està ...este pastel...

#7 E. Payetó, Barcelona, 08/06/2018 - 12:26

Eso es así, que también quizás el piense así, aunque por su cargo y por el trabajo que ahora desempeña ya que ir a la privado es jodido, pues no lo dirá en el supuesto que lo pensará eso y mucho más, porque quiere arañar votos, no meter la gamba y perder votos y tocar poder. Dinero y ganas de poder, engañáis, controláis, condenáis a vivir.

#6 E. Payetó, Barcelona, 08/06/2018 - 12:24

territorio pero en la zona de Tarragona, mucha colita pero poca efectividad). No lo digo yo, ni informes pagados por fuerzas anticatalanas, las propias Universidades. Pero si allí uno tiene familia lejana, como ancestros andaluces y vive en la otra punta y ahí tiene sus intereses, a él que más le da (no me refiero a Puigdemont, digo en general).

#5 E. Payetó, Barcelona, 08/06/2018 - 12:23

¿Y? Creo que su opinión no importa y por lo que dice, como lo dice y lo que calla, se le ve todo. No me refiero físicamente, mentalmente, ese tufillo a naftalina maniquea de somos los mejores, ahí donde vamos triunfamos, por muchos caliqueños que echemos, resistimos más que otros (cigarros puros fumados, lo de los otros quizás en la mayoría del