Publicitat
Esports · 14 de Juliol de 2014. 00:01h.

Oportunitat perduda

Messi difícilment serà campió del món

Oportunitat perduda

Messi, durant el partit (Foto: Telecinco)

La selecció alemanya s’ha imposat a la final del Mundial a Argentina. Així, el jugador del FC Barcelona, Lionel Messi, s’ha quedat sense poder celebrar el seu primer títol com a campió del món.

Alemanya s'ha proclamat campiona del Món, en el campionat que s’ha jugat al Brasil, per quarta vegada en la seva història, després de superar (1-0) a l'Argentina a la final.

L’equip argentí no ha pogut materialitzar el bon joc i s’ha quedat sense inaugurar el marcador.

Els 90 minuts oficials han acabat amb 0-0. Tot s’ha decidit a la pròrroga. Al minut 112 Götze ha fet el gol que ha donat la victòria als alemanys quan tot feia pensar que el títol es decidiria als penals.

Publicitat
Publicitat

10 Comentaris

Publicitat
#7 joan, sabadell, 14/07/2014 - 15:05

messi coronat com a millor jugador del mundial, i 4 cops millor jugador del mon.

Chapeu boca que desde el sofá dels pares es molt fácil parlar.

#7.1 jordi, bcn, 14/07/2014 - 16:56

I millor piscinero del mon junt el alves.
K noooo k t has fotut i el HORMONADO NO ES CAMPIO MUNDIAL.
EL K TE K CALLAR ETS TU

#6 europeu, Begur, 14/07/2014 - 12:09

Alemanya ha estat el millor equip i justíssim guanyador d'aquest mundial. Amb grans jugadors, el seu joc és molt superior als dels "galàctics" sudamericans Messi, Neymar i Suarez. Messi ha confirmat en aquest campionat la seva decadència. Visca Alemanya i Visca Europa!! Fora els espies de Berlin!!

#6.1 johanna, Buenos Aires, 28/07/2014 - 16:04

todo lo que usted diga pero sus ligas son grandes, gracias a los grandicimos jugadores que se llevan de america del sur.ecepto la alemana. los mejores jugadores de la historia por cierto son sudamericanos!!

#5 Saprissa, Sants, 14/07/2014 - 10:38

aii Messi quant li deus a Guardiola de arribar on has arribat tú.

#5.1 jordi, bcn, 14/07/2014 - 13:59

Victor.... kom has canviat....o no sempre igual de cule.... encara k focis soci perico....
Be...al menys pagabes