Publicitat
Esports · 25 de Març de 2013. 20:03h.

Penyes de l'Espanyol demanen 'la Roja' a Cornellà

Els promotors es queixen que el club fa "com si l'assumpte no fos amb ells"

Penyes de l'Espanyol demanen 'la Roja' a Cornellà

Jugadors de la selecció espanyola celebren un gol, en una foto d'arxiu

Tretze penyes i grups del RCD Espanyol han assenyalat la seva voluntat que la selecció espanyola de futbol jugui un partit oficial a Cornellà-El Prat. Els promotors del manifest s'han queixat que des del club els conviden a adreçar-se a la Federació Espanyola (RFEF) "com si fos un joc d'embolics".

Aquests col·lectius han remarcat que "la resposta del club als nostres anteriors comunicats va ser la remissió a la RFEF, com si l'assumpte no fos amb ells, com si no haguéssim anat a la finestreta correcta".

El passat mes de febrer, van remetre un escrit a l'ens presidit per Ángel María Villar i també al Consell Superior d'Esports (CSD). Aquesta darrera instància els ha contestat que "ells no són la finestreta adequada, mentre que la Federació encara no ha contestat a la nostra sol·licitud".

Els signants d'aquesta iniciativa són: Peña Doctor Gert diga 23, Toga perica, Grupo Bonanova, El Bar de Mou, Eternos, Peña Españolista Alcalá de Henares, Futuro y tradición, Peña Españolista Granada perica, Penya Sarrià-Sant Gervasi blanquiazul, Peña Sarrià Blue Knight, Penya Sant Andreu de la Barca, El peñón i Penya perica Joan Verdú l'Eixample.

Publicitat
Publicitat

26 Comentaris

Publicitat
#16 Faithless, Barcelona, 26/03/2013 - 19:04

El titular és totalment erroni. hauria de ser:
Unes poques penyes de l'Espanyol demanen veure Espanya a Cornellà"
Són poques, gens representatives i fins i tot n'hi ha de fora de Catalunya.

#15 joan, girona, 26/03/2013 - 17:34

Si llegiu tots els docs d'aquesta gent no demana "la Roja" demana "España" perquè són dels que els hi fa alèrgia el nom de ROJA, i en diuen nacional o españa però mai Roja. No són més que uns nostàlgics que com s'ha dit no es molesten ni escriure bé el nom del nostre club.

#14 Walzer, BCN, 26/03/2013 - 17:02

Cap problema. Com que sembla hi ha gent que té ganes d'anar a veure la selecció espanyola, que es faci el partit. Qui vulgui anar que hi vagi, i qui no que es quedi a casa. Què hi ha més democràtic que això? Per què impedir que uns facin allò que uns altres no farem, si no perjudiquen ningú?

#13 FERRAN, BARCELONA, 26/03/2013 - 15:57

Si ho demanen estan al seu dret. De la mateixa manera que estaran al seu dret els que demanin que vingui la selecció catalana. No sé a què vé tant d'enrenou.

#12 don Pelayo, Barcelona, 26/03/2013 - 10:49

Pues claro que queremos a la selección española en Cornellà!!! A la que no queremos es a esa que nos llena medio campo de esteladas.
Viva el español y Viva España!!!

#12.1 Pitu, Sant feliu de Buixalleu, 26/03/2013 - 11:20

Tu no ets perico.

#12.2 sor forcades, bcn, 26/03/2013 - 13:39

Pitu, tu que ets repartidor de canets de periquito? Tu qui ets per dir qui és periquito i qui no?, Jo sóc perico des que va néixer i penso igual que don pelayo, com molts pericos i dic molts.

#12.3 don Pelayo, Barcelona, 26/03/2013 - 16:05

Pitu,no se si tú serás perico, pero viendo tus pocas palabras, seguro que eres de los que le dice a la gente quien es catalán y quien no.
Pero bueno, eso ya es un problema que yo no te puedo solucionar.
Sor Forcades,somos muchos PERICOS hasta la muerte!! saludos.

#12.4 Joan, girona, 26/03/2013 - 17:38

...molt bé, HE DICHO, i si no, ja procureu agredir i amenaçar a qui porti símbols que no us agradi. Sou així de democràtics i tolerants i apolítics.
Una idea, que l'Oliveró i l'Escuer facin el sac d'honor perquè estaran entre amics

#12.5 Josep Lluís, Cornellà, 26/03/2013 - 18:07

Don Pelayo, deberías saber que el Espanyol viste de blanquiazul porqué son los colores del estandarte que utilizában los almogàvers y Roger de Lluria al defender Catalunya. Y por esta circumstancia al fundar el club se decidió ponerle el blanco y el azul. Visca el RCD Espanyol i visca Catalunya.

#12.6 don Pelayo, Barcelona, 27/03/2013 - 00:08

Si,claro Josep LLuis...por qué no explicas de donde sale el nombre de ESPAÑOL?? también del Roger de LLuria, que iba a matar griegos e italianos en sus conquistas con los almogàvers??
El Nombre sale en contrapartida de que el FC BARCELONA solo admitia extranjeros!!!

#12.7 Joan, BCN, 27/03/2013 - 09:25

Però si ser espanyol i de l'espanyol és el més normal.