Publicitat
Esports · 11 de Juliol de 2011. 11:31h.

Piqué bolca fent ràfting "per culpa de Shakira"

El jugador esgota les seves vacances practicant esports d'aventura

El defensa del FC Barcelona, Gerard Piqué, ha penjat a Internet aquest vídeo en què se'l veu fent ràfting i com la seva embarcació bolca en un ràpid. Piqué és el que va assegut en la part davantera de l'embarcació sense remar.

El futbolista, de broma, va culpar la seva nòvia Shakira de l'incident. "Per culpa de la mala sincronització de Shakira remant, tots ens vam anar a l'aigua", va escriure a twitter.

Piqué, al capdavant
Publicitat
Publicitat

10 Comentaris

Publicitat
#8 Patateta, Horta, 12/07/2011 - 12:41

Per què no porta casc? tots els usuaris i professionals del rafting en porten. Això hauria de ser sancionable pel club.

#7 Lluís, Tarragona, 12/07/2011 - 10:40

Fan tanta peresa aquests dos, tant de sobreexposar-se als mitjans!! Aquest Piqué és bastant ruquet, ara tot el dia vol sortir als mitjans amb xorrades com aquesta i després es queixarà de que el persegueixen els paparazzis. Ells s'ho busquen! Feu pena Piqué i Shakira

#6 33, Catalunya, 11/07/2011 - 17:48

Que hi diu al seu contracte de fer esports de risc? Oi que no poden anar en moto? Si jo fos el club el sancionaria economicament per fer una pràctica esportiva que no li correspon.

#5 Marc, Manresa, 11/07/2011 - 12:55

Llàstima no s'hagués ofegat aquest nen tonto i mimat....

#5.1 MarcM, BCN, 11/07/2011 - 14:44

Aiiii, l'enveja

#4 Andre, bcn, 11/07/2011 - 12:43

em sembla que aquest nen cobra molts i molts diners del Barça com per preservar la seva salut i no corre riscos imbècils. Ets millonari, ho tens tot, però et fots i no pots fer ràfting. Seria el mínim.

#4.1 Gerard, Barna, 12/07/2011 - 05:24

Vigilem que no caigui a l'aigua, sabent nedar, amb ermilla salvavides i amb un vigilant (apareix un paio amb canoa a l'esquerra) i es faci mal. Potser en fem un gra massa no? Un altre tema és si les vacacnes dels jugadors mereixen ser "notícia" (encara que siguin ells mateixos qui les difonguin).