Publicitat
Esports · 26 de Març de 2013. 22:30h.

Piqué: "No entenc el català que vol que perdi la selecció"

"Tinc amics imparablement independentistes, però ni aquests"

Piqué: "No entenc el català que vol que perdi la selecció"

Piqué, en una imatge d'arxiu. (Foto: rfef.es)

El central del FC Barcelona i de la selecció espanyola de futbol, Gerard Piqué, ha assenyalat que quan era petit "celebrava" els triomfs d'Espanya quan veia els partits davant la televisió. També que "no entenc el català que vol que perdi la selecció".

El defensa ha assenyalat, en una entrevista a El País, que "recordo el 3-4 contra Iugoslàvia, el del gol d'Alfonso, i jo a casa ho celebrava. Hierro era el meu ídol i volia que guanyés la selecció perquè jugava ell i hi eren Pep [Guardiola] i Sergi, del Barça".

"Cadascú pot pensar el que vulgui, però no jo no entenc el català que diu que vol que perdi la selecció. Per què estàs desitjant que li vagi malament a gent com tu, del Barça i catalans? Jo sempre anava amb la selecció", ha remarcat.

Piqué ha afegit que "mai" no s'ha sentit pressionat per aquesta circumstància. "Home, si mires a Twitter hi ha algú que et diu que estàs traint Catalunya, però és que allà parla tothom...".

"Tinc amics imparablement independentistes, però ni aquests. És més, van ser a la final del Mundial i de l'Eurocopa animant la selecció perquè, al final, aquí hi ha deu paios del Barça", ha conclòs.

Publicitat

118 Comentaris

Publicitat
#63 BEJOTA, bcn, 28/03/2013 - 20:28

PIQUÉ:ES TRACTA DE 300.000 AFECTATS DE PARANOIA....QUÉ HIFAREM !

#62 Sansito, Lima , 28/03/2013 - 15:09

Gerard és molt fàcil.

#61 Paco PIl, Hojpitalé, 28/03/2013 - 12:35

De moment, dos lesionats del Barça gràcies a la Coja. Entenc que un nen pijo amb el cervell (i altres coses) menjat per una chola no ho pugui entendre. I mentre Arebeloa repartia hòsties a la final de Copa, ell anava a dialogar, el molt curtet.

#61.1 luisón, asturies, 28/03/2013 - 14:33

pero que es, que tu les pagas?. Le pagaremos entre todos los socios del Barça. incluidos los no catalanes.
La otra opción es que no obligan a nadie

#61.2 Paco Pil, Hojpitalé, 28/03/2013 - 15:48

Informa't, asturi-ano: Espanya obliga els esportistes a anar a la selecció. Hi ha hagut casos de jugadors de diferents esports amenaçats de no poder jugar competició oficial durant anys. Dubto que tu els paguis. Vius a Astúries i pagues quota? Ah! I aprèn a escriure, si us plau.

#61.3 luisón, asturies, 28/03/2013 - 19:31

hombre, Paco Piloro!. Con un nombre tan castellano y dándome clases de ...ortografía?, semántica? ..de que?.
Ah!, ya entiendo tengo que escribir en catalán obligatoriamente.
otra cosa; infórmate del número de socios del Barça que viven fuera de Cataluña
.. y el ano lo pone tumadre o tu hermano.
ad

#61.4 Paco Pil, Hojpitalé, 28/03/2013 - 20:46

Mira, jo em poso el nick que vols i, si no t'agrada, et fas fotre. De fet, criticava la teva ortografia en castellà. És lamentable. Com sou: només sabeu un idioma i ni tan sols el sabeu escriure. El castellà no pot ser difícil si es parla a tants països del Tercer Món, de manera que escriu-lo bé.

#61.5 Paco Pil, Hojpitalé, 28/03/2013 - 20:47

Per cert, a veure si el negat de Villa torna amb els asturi-anos: cobrant sense cardar brot i només reservant-se per la Coja. A més, tant de temps a València i Barcelona i té les mateixes capacitats lingüístiques que tu. Au, a pagar quota i a callar!

#60 tony, manresa, 28/03/2013 - 10:50

no saps que és tenir rancúnia, no coneix l'odi, santa innocència.

#59 Xavier, Girona, 28/03/2013 - 08:07

Molt senzill, cap quadrat, perquè no ens sentim espanyols, a veure si ho enten's d'una punyetera vegada..!!!

#59.1 JAAG, Barcelona (Espanya), 28/03/2013 - 19:36

No generalitzis... que no tots pensem con tu!! varios milions de catalans ens semtim espanyols i catalans. T'agradi o no es aixi.