Publicitat
Esports · 4 de Juny de 2022. 17:31h.

Piqué se separa

Després de dotze anys de relació amb Shakira

Piqué se separa

La cantant Shakira ha confirmat aquest dissabte a través d'un comunicat, que ha difós la seva agència de representació, que ella i el futbolista del FC Barcelona Gerard Piqué han decidit separar-se.

"Lamentem confirmar que ens estem separant. Pel benestar dels nostres nens, que són la nostra màxima prioritat, demanem respecte a la nostra privacitat. Gràcies per la seva comprensió", explica el breu comunicat.

La parella trenca la seva relació després de 12 anys de relació, malgrat que Gerard Piqué i Shakira no van arribar a casar-se. L'artista colombiana i el futbolista del Barça tenen dos fills en comú, Milan i Sasha.

La parella ha estat durant els darrers dies dins del focus mediàtic després que el podcast Mamarazzis d'El Periódico destapés que Shakira hauria enxampat el futbolista sent-li infidel amb una altra dona.

Publicitat
Publicitat

33 Comentaris

Publicitat
#18 pepe, andorra, 08/06/2022 - 10:21

pues yo creo q es un teatro, siguen juntos pero escenifican esta historia por la persecución de Hacienda, la nueva stasi. Por 14 millones de euros, me largo, digo q me he separado y cuando se solucione el asunto, me compro una casa en Andorra y me quedo alli de residente. O incluso con pasaporte.

#17 Julián, Badalona, 06/06/2022 - 12:59

Mucho ánimo Geri, dile a tu ex que pague a Hacienda, que somos todos...

#17.1 pepe, andorra, 08/06/2022 - 10:09

pues yo lo q le digo es q se largue y no vuelva. Hacienda no somos todos, Hacienda es la cara totalitaria de un estado q sigue al pie de la letra la teoria depredatoria del estado. Para q se lo gaste irene, mejor q se largue.

#16 Wakaso, Culerandia, 05/06/2022 - 21:42

Cuando el mismo año te echan de: La Copa. La Champions. La Uefa. La Liga. Y de CASA !!!! Manita de Piqué !!! Que levante esa manitaaa.

#15 Carlos Gomez, diuen, diuen, diuen.., 05/06/2022 - 15:54

Despues de la vida de lujuria y desenfreno a la que se ha echao mi porquet vietnamita Gervasi, abans Gervasio, nomes me faltaba esto

Tan bueno, tan formal y endresadito que era el antes de conocer a la Vane, la Yesica y la Amparito Moliner

Unas pelandruscas que me lo han dut por el camino del vicio y la perdicion sin remedio.

Diselo Rosi

#14 Pasaba por aqui, Barranquilla, 05/06/2022 - 12:40

Aquí lo importante sería saber qué opina VOX al respecto....

#14.1 Joe, Tarragona , 05/06/2022 - 19:35

Pues opinará que das pena.

#14.2 pasaba por aqui, Santa Coloma de Gramenet, 06/06/2022 - 09:27

Eso para mí sería como para Piqué los silbidos en el Bernabeu... Música celestial...