Publicitat
Esports · 14 de Gener de 2013. 22:32h.

Retiren una estelada al camp del Màlaga

Increpen un seguidor blaugrana que portava la bandera independentista durant el partit del Barça

Retiren una estelada al camp del Màlaga

Moment en el qual fan retirar la bandera

Agents de la Policia Nacional han retirat una bandera estelada abans del partit que han jugat aquest diumenge el FC Barcelona i el Màlaga, a La Rosaleda.

Un seguidor del Barça ha penjat una bandera independentista al costat de la del club a la graderia del camp del Màlaga. Aquest fet ha provocat les queixes de la resta d'espectadors, que animaven l'equip local, i que han replicat mostrant banderes espanyoles.

En veure la discussió a la graderia finalment hi ha intervengut la Policia Nacional, que ha recomanat al culer que retirés l'estelada. Aquest hi ha accedit i ha tret també la del Barça, tot i que la resta de seguidors li han dit: "deja la del equipo, hombre".

Els espectadors locals, després que el blaugrana els mostrés una foto de Messi, han considerat que estava provocant i han començat a cantar "puta Barça". El seguidor del FC Barcelona finalment ha abandonat la seva localitat.

Publicitat
Publicitat

67 Comentaris

Publicitat
#31 mireia, mollet valles, 16/01/2013 - 07:01

Són espanyols. No entenen el que és la llibertat d,expressió. No els ho han ensenyat.
Penjar una bandera és provocar??? Fem un desglòs detallat de les provocacions reals que hem patit nosaltres durant anys????

#30 Marcico, Perello, 16/01/2013 - 04:04

No comprendo que se quejen por "falta" de libertad de expresión. De hecho, España está siendo demasiado blanda con las manifestaciones independentistas en Cataluña. Permiten que municipios coloquen banderas independentistas a la entrada de los pueblos, ofendiendo la soberanía del país.

#29 Lluís, Barcelona, 15/01/2013 - 14:45

L'Espanya eterna i democràtica...La del : "Vivan las cadenas!...Muera la inteligencia!"...Tot s'ha de dir, un camp de futbol no és el lloc més adient per trobar-hi gent : dialogant, tolerant, civilitzada, assenyada i asserenada...

#29.1 Flavia, Firenze, 15/01/2013 - 15:50

Independistas catalanes agraden a un padre y sus hijos, les arrebatan la bandera española y la tiran a la basura.
http://www.youtube.com/watch ?v=mtrGdp2Nk2I

Historia del racismo catalán nacionalista.
http://barcelona.indymedia.o rg/newswire/display/143080/ind ex.php

#28 kandan, Palma, 15/01/2013 - 12:52

Saco yo una bandera nacional (Española se entiende...) LEGAL en medio de los ultras del FCB y hubiese sido mucho peor. Asi que bien hecho, a provocar a su casa.

#28.1 Bernat, Barcelona Neta i Catalana, 15/01/2013 - 14:55

No cal que sigui enmitg dels ultres, la treus al meu costat i et rebento la cara.

#28.2 kandan, Palma, 15/01/2013 - 15:16

Y tu me sacas la estelada y te pego fuego, desgraciado. Dime donde vives que voy a ir con mi bandera rojigualda (TU bandera tambien) a restregartela.

#27 JdB, La Selva.GI, 15/01/2013 - 12:52

També son ganes d'anar buscar problemes