Publicitat
Esports · 20 d'Agost de 2012. 18:10h.

Rosell respon a la Federació Catalana per suspendre la Supercopa

"El Barça hi anava amb jugadors catalans i de forma gratuïta"

Rosell respon a la Federació Catalana per suspendre la Supercopa

Rosell, durant el congrés de penyes. (Foto: fcbarcelona.cat)

El president del FC Barcelona, Sandro Rosell, ha criticat la Federació Catalana per haver suspès la Supercopa de Catalunya, després de saber-se que l'equip de Tito Vilanova no jugaria davant l'Espanyol amb els seus millors futbolistes.

El màxim dirigent blaugrana, al XXXIII Congrés Mundial de Penyes, ha remarcat que "el Barça hi anava". "El Barça hi anava amb tot de jugadors catalans", ha reblat.

Rosell ha afegit que "el que passa és que sembla que volien que no hi anéssim amb els jugadors catalans, volien que hi anéssim amb altres jugadors que no eren catalans".

"El Barça hi anava i hi anava amb jugadors catalans a la Supercopa de Catalunya i de forma gratuïta. Amb els jugadors que decideix el nostre entrenador, només faltaria. No crec que la Federació Catalana hagués de suspendre la competició", ha conclòs.


Publicitat
Publicitat

14 Comentaris

Publicitat
#9 spanish, Madrid, 21/08/2012 - 16:14

62000 cules el van votar la culpa es de Madrid

#8 ton, sallent, 21/08/2012 - 11:55

jo crec que al sr. Rosell, després de totes les batzegades que ens van fotre tota la claca de Madrid i ens ho varem estar mirant fent cara de "senyors", ja no te la més mínima credibilitat a tota la gent del Barça

#8.1 LLUC, BARÇA more than a club, 22/08/2012 - 09:48

Ton, ens deixes als socis del Barça decidir qui té credibilitat o no ? Gràcies. La "gent" del Barça com dius no és la que ha de decidir la credibilitat del President, l´ha de decidir el "soci" del Barça que és molt diferent. Els socis ens rasquem la butxaca, la "gent" com tu, no.

#7 marta, Girona, 21/08/2012 - 11:07

I pensar que varen ser els socis del Barça els que el varen fer president..........................

#7.1 LLUC, BARÇA more than a club, 22/08/2012 - 09:45

Marta, faltaria més, o potser havies de decidir-ho tu qui és President del Barça ? Sortosament som un club esportiu privat i nosaltres decidim. Si no t´agrada, et fas sòcia i et presentes a la presidència.

#6 Claüc, Sabadell, 21/08/2012 - 08:30

Cada vegada que el Rosell obre la boca és per insultar els catalans.

Ens diu "gràcies li hem de donar perquè hiparticipava de forma gratuïta"
O sigui, que ens està insinuant que a sobre li hauriem de pagar per participar en una competició catalana!

#6.1 LLUC, BARÇA more than a club, 22/08/2012 - 09:41

És clar que si, Claüc. Si voleu veure els millors jugadors del món (campions mundials, campions europeus, pilotes d´or ...) heu de pagar. Via fent-vos socis, via canals de tv de pagament, via compra d´entrades. Què és això d´utilitzar el patrimoni dels demés per fer caixa com vol fer la FCF ?

#4 xaviacus, LH, 20/08/2012 - 23:20

el senyor Rosell insulta la inteligencia.

#4.1 LLUC, BARÇA more than a club, 22/08/2012 - 09:46

I tu, no diguem.