Publicitat
Esports · 18 de Febrer de 2012. 10:23h.

Sánchez Llibre se sent apartat per Ramon Condal

L'expresident de l'Espanyol se sent dolgut amb la nova directiva

Sánchez Llibre se sent apartat per Ramon Condal

Sánchez Llibre i Condal, en una foto d'arxiu

L'encara màxim accionista del Real Club Deportiu Espanyol, l'expresident Daniel Sánchez Llibre, creu que el seu successor, l'empresari Ramon Condal, no compta prou amb ell, i que no és prou informat sobre la presa de les principals decisions de l'equip blanc-i-blau. Llibre ha fet diversos comentaris en privat en què ha fet notar el seu malestar per aquesta situació, tot reclamant un paper més destacat.

Sánchez Llibre, que va ser president del club blanc-i-blau durant catorze anys, va deixar el càrrec el 12 de juliol del 2011, durant una assemblea d'accionistes que va escollir Condal amb el 94,36 % del capital social present a la reunió. Condal es va convertir en el segon màxim accionista del club el juliol del 2009, quan va adquirir la major part del paquet accionarial de la família Lara, el rival tradicional de Daniel Sánchez Llibre.

Les relacions entre tots dos van passar per un moment difícil el juliol del 2004, quan José Manuel Lara Bosch va forçar -en l'anomenat 'Pacte del Windsor'- la dimissió de diversos directius del club, entre ells Condal. Sánchez Llibre va acceptar que Lara demanés el cap de Condal, però el va recuperar per al consell d'administració periquito any i mig després, i el va nomenar adjunt a la presidència.

Condal, de 73 anys, és el fundador i director general de supermercats Condis, i és un dels grans clients de Conservas y Especias Dani, la principal empresa de Daniel Sánchez Llibre.

Publicitat
Publicitat

16 Comentaris

Publicitat
#10 keko, Valls, 22/02/2012 - 13:12

Uf ja parlen els que tenent un club amb exemple de presidents Laporta ,nuñez jajajajajaja quin sera el proxim urdangarin sou patetics

#9 LLUC, MISERABLES, 20/02/2012 - 18:35

Eggggs ! Baralles de miserables perdedors ... Jo tornaria a dinamitar l´estadi per fer un Condis i una planta enllaunadora de Dani (les escopinyes són molt dolentes). Espinaler li passa la mà per la cara.

#9.1 Albert, Barcelona, 22/02/2012 - 11:47

Què tal et semblaría que dinamitessin casa teva? Per descomptat amb tu a dins eh. A mi em semblaría perfecte! Qui més s'hi apunta?

#9.2 jm, Badalona, 22/02/2012 - 11:47

Perdedors??? Qui ho diu??? un mileurista com tu??? Adeu a la lliga culerots!!!

#9.3 jota, barcelona, 22/02/2012 - 14:01

Anda ya a meterle un billete de 500 euros en la raja al Pepe Hucha, a ver si se quiere quedar, tontín.

#9.4 Saprissa, Sants, 24/02/2012 - 07:39

Lluc, ets com tots els cules, més anti q culé

#8 Miquel, BCN, 18/02/2012 - 23:47

Dubto molt d´aquesta notícia, ja que tots dos comparteixen moltes coses, en el tema professional, i en el personal...així que, culerots aburrits, feu-vos´en un grapat de palles, abans de comentar res en llocs no adients per vosaltres...................

#7 Pau, Barcelona, 18/02/2012 - 17:58

Sempre ha tingut afany de protagonisme, i encara no se'n ha adonat que ja és història.

#5 Raquel Duran, Balaguer, 18/02/2012 - 14:12

Aquesta es la força d'un resentimentent, però mentres continuint venent escopinyes al Dani al Condis no problem.

#5.1 loraquelo, bcn, cat, spain, 18/02/2012 - 17:47

#5

Com t'aburreixes noia jajaja

#5.2 jordi, bcn, 18/02/2012 - 18:15

raquelo feia temps que o estabes per aqui , ja no tens feina ales rodalies del orinal? vinga anims que aviat sortiran nous clients:
e-noticies a veure si teniu collons de publicar algo que sigui encontra dels culerdos

#5.3 esther morera, bdn, 18/02/2012 - 20:06

ondia jordi , per fiun que te pabrots, per dir el que toca aquesta gentussa de e-noticies.
i aquesta noia que es diu raquel duran, sera parent de el sabates? perque el 5 de ilteligencia es el mateix gairabe , o serangermans, o el mateix sabates.
sigui com sigui jordi et felicito amb dos nassos!

#5.5 Rumbero, NY, 19/02/2012 - 11:38

A fregar.