L'extennista, Arantxa Sánchez Vicario, explica en el llibre 'Arantxa Som-hi! Memòries d'una lluita, una vida i una dona' -que recull' La Otra Crónica d'El Mundo- que la relació amb la seva família està trencada per problemes econòmics.
"La meva mare decidia sobre els meus cabells, la meva roba... Quan comprava alguna cosa pel meu compte, poques vegades li agradava". Del seu pare, Emilio Sánchez, assenyala que ell es va encarregar d'administrar i gestionar els seus interessos. "Mensualment em donava una quantitat de la qual li rendia compte puntual", afegeix. En l'actualitat, Arantxa no té cap tipus de relació amb cap membre de la seva família.
Segons ha estimat Arantxa, en els 17 anys de carrera "va guanyar 45 milions d'euros", una xifra de la qual no va gaudir mai. Els problemes amb Hisenda encara estan en mans dels seus advocats, ja que les liquidacions tributàries dels anys 1989, 1990, 1991, 1992 i 1993 no van ser pagades perquè constava la residència fiscal a Andorra.
"M'han deixat sense res, estic endeutada amb Hisenda i les meves propietats són molt inferiors a les que té per exemple el meu germà Javier, que al llarg de la seva vida ha guanyat molt menys que jo", lamenta. El seu matrimoni amb Pep Santacana tampoc va ser una cosa que va agradar. De fet, "la família es va oposar rotundament a l'enllaç".
Sánchez Vicario acusa els seus pares d''estafa'
"M'han deixat sense res, estic endeutada amb Hisenda"

Arantxa
¡A por ellos!
34 Comentaris
Estamos una vez más con el viejo truco. Digo a todos que me han robado, y que no tengo dinero, para que Hacienda me declare insolvente.
Este truco es mejor que lo del padre del Gran Timonel que ha esperado que prescribiera, y él no sabía nada.
País....que diría Forges,,,.....
Algú em pot dir com poden desaparèixer 45 milions d'euros?
Vinga home, és impossible que ella no ho sabés per molt que els seus pares la gestionessin.
Aquí segur que hi ha molt paradís fiscal amagat, i és clar que els pares tenen la clau d'accés i no li volen donar.
Suposo que si no vol pagar, el primer que ha de dir que no te res. La pobre, encara sera insolvent. i li hauran de fer un partit homenatge.. a Andorra, es clar, per no tributar.
D'això la Rahola et podria fer un magnífic article en yiddish, español i català, per aquest ordre... i si mai la convences que vas aprendre a donar-li a la piloteta en un kibbutz, buf, llavors fot-li premi planeta: "el tresor ocult a Liechtenstein de la reina Artura", vull dir Arantxa, homen.
Cada día ets més recargolat
Vols dir, tu, que ho guarden en "cargols", a Liechtenstein?... em penso que en català del meu poble en diuen "comptes numerats i caixes fortes".
Ostres, tu, a Liechtestein en dieu "cargols"?... doncs al meu poble són més directes i els anomenen "caixes fortes" o "comptes numerats", segons quin sigui cas... per cert, quin n'és, el teu?.
o sea, me han dejado sin poder comprarme mercedes duplex o sea , sin ir a comprar a londres o sea ni aparis...
falsa que ets una salsa pija, que has intentat estafar a hicenda
o sea que ara a pagar el que deus i a callar i deixa de tirar pilotes fora
Escolta Ramón, si tens proves, vés a veure en Mena o en Villarejo, grans fiscals i jutges imparcials, que segur que trovarán alguna escletxa per imputar-lo
Joan, les proves no les va publicar al BOE el Ministerio de Hacienda?. Tu saps llegir, ni que sigui en castellà, la llengua favorita de CyU?.
Escolta, llest, jo no dic que no hi ha proves. Lo que es té de fer es provar de denunciar-ho. Em sembla que el que no sap llegir ets tú
Un altre Joselito, quina llàstima que em fa. Au agafa la bandera roja y gualda i apuntat al gran hermano.