Publicitat
Esports · 28 d'Abril de 2009. 21:57h.

Sorpresa dels seguidors del Chelsea

Els anglesos que han estat a Barcelona pel partit han coincidit amb la manifestació

Sorpresa dels seguidors del Chelsea

Seguidors del Chelsea

Les altes mesures de seguretat plantejades pels Mossos per la manifestació dels anti-Bolonya ha deixat bocabadats els milers de turistes i seguidors del Chelsea que a la mateixa hora estaven pel centre de Barcelona.

Els que més han 'al·lucinat' han estat els afeccionats del Chelsea, dels més moderats de la Premier League, que miraven atònits com els antiavalots dels Mossos, amb la cara tapada, cascs i proteccions, tancaven la majoria dels carrers del centre. I és que, pel que han anat comentant, es pensaven que tanta policia era pel partit de futbol entre el seu equip i el Barça i per evitar problemes entre les dues aficions.

Quan han vist passar els manifestants han entès que els Mossos no estaven allà per ells i han començat a preguntar als periodistes què és el que passava.

Publicitat
Publicitat

5 Comentaris

Publicitat
#5 Victor, Bcn, 29/04/2009 - 17:38

coll...s,quanta "cultura" hooligan,x cert tanta admiració pel Liverpool i ningú s'en recorda de ls 5 anys de sanció UEFA per no saber comportar-se a Heysel,39 morts,i més aldarulls en la final de Roma 84 i d'altres q no van sortir a la llum

#4 carles, Barcelona, 29/04/2009 - 12:03

Una de les bandes de hooligans més violentes son del Chelsea: els head-hunters, que son feixistes i d\'extrema-dreta, amb amistat amb els protestants del Glasgow Rangers i també del Linfield. Tots 3 estan a l\'agrupació feixista \"blue brothers.

#3 RCDE 1900, CIUTAT COMTAL, 29/04/2009 - 11:48

West Ham forever¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Fart de "vagos i vagas" que fan vaga

#2 Jordi MC, Reus Deportiu City Oi!, 29/04/2009 - 11:12

Ara resultarà que els Headhunters són uns caniches...

#1 Josep, Vic, 29/04/2009 - 04:03

¿Dels seguidors més moderats? que poquet enteneu del món hooligan, viigileu no us agafin mai entre un west ham - chelsea xDD