Publicitat

La selecció espanyola tornarà a jugar a Catalunya 18 anys després

Torna Espanya

La Federació Espanyola de Futbol ha anunciat aquest dilluns que la selecció tornarà a disputar un partit de futbol a terres catalanes 18 anys després. Jugarà el pròxim 26 de març a Cornellà al RCDE Stadium, estadi de l'Espanyol.

La selecció espanyola va jugar el seu últim partit a Catalunya el 18 de febrer del 2004, en un amistós que va enfrontar la selecció amb el Perú a l'estadi olímpic de Montjuïc. L'equip, entrenat en aquell moment per José Antonio Camacho, es va imposar per 2-1 amb gols de Baraja i Joseba Etxeberria.

Per veure el darrer compromís oficial de la selecció cal tirar més enrere. Va ser als Jocs Olímpics del 1992, quan l'equip dirigit per Vicente Miera es va penjar la medalla d'or al Camp Nou.

Més enllà de la cita olímpica, el darrer compromís oficial d'Espanya a Barcelona es remunta al 12 d'octubre del 1975, amb un 2-0 davant de Dinamarca a Sarrià, amb gols de José Martínez, Pirri i José Luis Capón.

Publicitat
Publicitat

50 Comentaris

Publicitat
#17 Japet, Banyoles, 27/01/2022 - 01:27

Gracies esquerra, gracies patufet...

#16 Decebut, bcn (tbn), 18/01/2022 - 16:55

Benvinguts a Tabàrnia! Visca Espanya! Visca Tabàrnia lliure!

#15 Un vallesà, A prop de BCN, 18/01/2022 - 11:43

No sóc gaire aficionat al futbol però una de les moltes coses que ha aconseguit el fanatisme "indepe" català és que em tornin les ganes de seguir la selecció espanyola. Fins i tot anar a veure el partit.
L'independentisme està adobant tot el contrari del que, suposo, busca...
...QUE CREIXI EL SENTIMENT ESPANYOLISTA CATALÀ.

#15.1 Antifa, L'H, 18/01/2022 - 11:59

T'entenc prefectament, és un efecte que es produeix en les dues direccions i no crec que sigui bo

#15.2 Un vallesà, A prop de BCN, 18/01/2022 - 12:16

Si ara mateix obrissin en plena plaça Catalunya de BCN un restaurant amb un rètol que digués "Restaurante Viva España" i una bandera espanyola a la façana i a dintre estigués ple de fotografies de llocs típics i "folclore" de Catalunya i de la resta d'Espanya SERIA UN ÈXIT D'USUARIS I UN PUNT DE VISITA PER A TOT QUI BAIXÉS A BCN (jo el pr

#15.3 Antifa, L'H, 18/01/2022 - 14:51

De totes formes, el partit de la selecció tindrà poca gent, com va passar fa 18 anys. No cal se independentista per tenir desafecció als símbols

#15.4 pepe, andorra, 18/01/2022 - 16:05

no, no se produce en las dos direcciones, entiendo q hay q blanquear los unicornios amarillos y poner al mismo nivel al verdugo y a la victima. Pero no es cierto. sera principios de primavera y es posible q te lleves una sorpresa....

#15.5 Coque, El Centro de Tabarnia, 19/01/2022 - 09:30

Como que: "el partit de la selecció tindrà poca gent, com va passar fa 18 anys"
Yo estube en un amistoso España - Italia que se jugó en Montjuic (gano España 2-0 goles del Alfonso y Abelardo)
Y en la vida he visto el estadio de Montjuic tan lleno. Todos los asientos ocupados e incluso gente sentada en las escaleras.

#15.6 pepe, andorra, 19/01/2022 - 12:06

coque, el separatismo basa su existencia en mentiras, como lo del partido o lo de q Franco prohibio el catalan cuando legalmente estaba protegido, lo dice el BOE, creo q el del año 44, ademas de ganar Salome con una cancion en catalan el festival del mediterraneo. La mentira es un arma revolucionaria,q decia Lenin.

#15.7 pasaba por aqui, Santa Coloma de Gramenet, 19/01/2022 - 14:01

Claro... es que Franco hablaba catalán en la intimidad... como tú...

#14 JOSEP , CATALUNYA ES ESPAÑOLA=E.R.C. , 18/01/2022 - 10:57

Normal vingui LA Selecció Espanyola a Catalunya ARA EL PRESIDENT ESPANYOL y EL PRESIDENT CATALÀ Ja son amigos ARA E.R.C. ja dona molt suport de Franc AL P.S.O.E. DE PEDRO SANCHEZ .Si els INDEPENDENTISTES CATALANS AJUDAN A ESPAÑA .Lo normal es que LA SELECCIÓ ESPAÑOLA Tambe jugui a Catalunya CATALUNYA JA ES ESPAÑA Gracias a E.R.C.

#13 Coque, El Centro de Tabarnia, 18/01/2022 - 09:58

En la grada del RCDE Stadium estaré ese dia