Publicitat
Esports · 11 de Juliol de 2012. 17:26h.

Tres detinguts pels incidents a la celebració de l'Eurocopa

Els acusen de pertànyer a grups neonazis, agredir immigrants i cremar una senyera a la plaça d'Espanya

Tres detinguts pels incidents a la celebració de l'Eurocopa

Seguidors de 'la Roja' amb banderes franquistes

Agents de la Policia de la Generalitat-Mossos d’Esquadra han conclòs una investigació que ha permès detenir 3 persones, dues de les quals són menors d’edat, relacionades amb grups neonazis que haurien agredit per motius racistes persones immigrants durant la celebració a Barcelona de la victòria de la selecció espanyola de futbol. Als detinguts també se’ls relaciona amb desordres públics i la crema d’una bandera de Catalunya.  
 
Els fets van tenir lloc el passat 1 de juliol a la plaça d'Espanya de Barcelona en el transcurs de la celebració de l’Eurocopa, que va aplegar uns 3.000 aficionats i que va transcórrer amb normalitat fins que passada la mitjanit un grup de joves amb banderes espanyoles, algunes preconstitucionals i amb simbologia cèltica i neonazi, van protagonitzar els atacs.
 
La investigació es va iniciar aquell mateix dia quan diversos membres d’aquest grup d’unes 30 persones va agredir per motius racistes a persones d’origen paquistanès i sud-americà, una de les quals va requerir tractament mèdic.
 
En un principi, cap de les víctimes va interposar cap denúncia davant de la policia. Tot i així, els investigadors han pogut contactar amb una d’elles, que finalment ha denunciat l’agressió.  Els autors dels atacs integrants d’aquest grup neonazi també van protagonitzar talls de trànsit de vehicles, llançaments d’objectes contundents contra els policies i la crema de 14 contenidors d’escombraries.
 
La investigació ha conduït el Cos de Mossos d’Esquadra a practicar fins al moment la detenció de tres persones, una major d’edat, Álvaro DB, de nacionalitat espanyola i veí de Santa Coloma de Gramenet, i dos menors. El cas continua obert i no es descarta que en els propers dies es practiquin noves detencions vinculades amb els mateixos fets.

Publicitat
Publicitat

43 Comentaris

Publicitat
#22 pepe, BCN, 12/07/2012 - 20:48

ELS ORCOS NACIONALISTES ESPANYOLS HAN ESTAT MOLTS ANYS TANCATS EN LES SEVES COVES...ARA PODEN SORTIR PERÒ TOTS SABEM QUE AIXÒ NO DURARÀ GAIRE, EJPAÑA ÉS EJPAÑA I QUAN TORNIN A PERDRE, COM SEMPRE, TORNARAN A MARGAR-SE ALS SEUS FORATS..COM SEMPRE FAN AQUESTS IMMIGRANTS.

#22.1 El azote de los necios, Barcelona, España, 12/07/2012 - 22:20

Bueno, depende , a lo mejor los orcos separatistas como tú són los que han estado mucho tiempo hablando y en la calle y por la inercia histórica teneis que volver a vuestras cuevas...ojalá todos, tanto los de la céltica y los de la estelada acabéis en vuestras cavernas y no salgais más...daís pena

#21 emili, girona, 12/07/2012 - 16:19

celebracions de la roja 3 detinguts, celbrancions del barça 104 detinguts...... qui son els quillos energumes i feixistes? els numeros parlen per si sols.

#21.1 Oriol, Olot, 12/07/2012 - 18:02

Simplement és que la roja aquí a Catalunya, la segueixen quatre gats mal comptats

#21.4 El azote de los necios, Barcelona, España, 12/07/2012 - 22:28

sí, resulta ahora que los del barça son muy civilizados... ja, ja. El de Olot, dice aquí en Catalunya, el pueblerino endogamico que no ha salido de su pueblo...vente al barcelonés, q hay más seguidores de la roja que el barça y el español juntos....los puebles son la leche.

#20 Paco Pil, Hojpitalé, 12/07/2012 - 14:30

El neci més gran de tots, que es fa dir "azote de los necios" està molt nervioset responent tots els comentaris a aquesta notícia. Queda clar quin tipus de gentussa són els castellans que escriuen comentaris en aquesta web.

#20.1 El azote de los necios, Barcelona, España, 12/07/2012 - 14:37

Es que me encanta ridiculizar a los separatistas, la mayoría de los q escribis aquí no sabeis ni de dónde venís...os han enseñado la palabra Cataluña y la repetis como una doctrina sectaria. ¿ Te suena la palabra ilergete y layetano ? o ¿ Indibil y Mandonio?...ja, ja.véte con tus pastillitas..

#20.2 Paco Pil, Hojpitalé, 12/07/2012 - 18:55

Doncs més aviat sembles un separatista (quin terme més ranci, per cert), perquè tu mateix et ridiculitzes i, amb tu, els fatxes castellans com tu. Conec les paraules que dius i moltes més que segur que tu no. Saps algun idioma més? Bé, el castellà, ni tan sols els saps escriure, ignorant.

#20.3 El azote de los necios, Barcelona, España, 12/07/2012 - 22:37

Me aburris los separatistas garruleros... un poco de oposición por favor...tanto insulto fácil y directo sin revatirme, os convierte en lo que detestais... en los ninis quillos de arriba. Sólo hay que cambiar la bandera céltica por una estelada... sois el espejo de ellos....

#20.4 Paco Pil, Hojpitalé, 13/07/2012 - 08:21

Insult fàcil? Un paio que tracta els altres de ridículs i que ni tan sols sap escriure? Ara que ja s'ha demostrat el teu nivell resulta que els altres t'avorreixen... Ai, pobret! Au, carda el camp d'aquí i deixa la gent normal en pau. Vés a veure "Sálvame", que és per als quillos monolingües com tu.

#19 ADOLFITO, lleida, 12/07/2012 - 09:42

VEIENT LA FOTO NO CAL SER ANTROPÒLEG PER DEDUÏR QUE EL MORO I L'ESPANYOL ÉS LA MATEIXA ESÈNCIA.

#19.1 El azote de los necios, Barcelona, , 12/07/2012 - 13:26

Lérida precisamente fué reconquistada a los moros un siglo después que Madrid y Toledo, ( centro de España), porque no estudiais un poquito separatistas incultos?...En Cataluña la herencia es ibera como todo el litoral, bajos y morenos, en el resto de España los origenes son celtas centro europeos.

#16 santi , Gibraltar (UK), 12/07/2012 - 03:22

Quina pena, van pegar altres animadors de la roja tan sols perque eren immigrants.
No saben ni on tenen l'enemic. El vostre enemic som els catalans però no teniu collons d'enfrontar-vos amb nosaltres.