Publicitat
Esports · 13 de Maig de 2011. 19:48h.

Un Barça sobiranista

Una estelada a l'autobús del FC Barcelona

Una estelada ha passejat amb els jugadors del Barça i els membres de l'equip tècnic durant la rua de celebració de la Lliga pels carrers del barri de Les Corts de Barcelona.

Al començar el recorregut el metge del primer equip, Ricard Pruna, ha mostrat des de l'autobús descobert una gran estelada, que ha acabat passant de mà a mà. A més, al vehicle que ha transportat els futbolistes també hi ha hagut una pancarta de solidaritat amb els afectats dels terratrèmol de Llorca.

Milers de seguidors, amb gran presència de nens i nenes tal i com havia demanat al club, han sortit al carrer per a poder veure l'equip de Josep Guardiola i felicitar-los pel tercer títol de Lliga consecutiu.

Publicitat
Publicitat

68 Comentaris

Publicitat
#42 juan, humanes, 17/05/2011 - 16:19

Que ilusos sois los que utilizais el futbol para proclamar independencias, quien paga los fichajes del barcelona?... No tiene algo que ver los derechos de tv??, interesaria un barcelona-hospitalet a alguien???... Yo creo que ni a los seguidores del barcelona
Creo que la liga tiene justo vencedor

#41 Marc Sabatés i Laporta, Barcelona Catalunya //*//, 16/05/2011 - 20:17

Visca Barça i visca Catalunya //*//

#39 Ciudadanista, Barcelona, 14/05/2011 - 23:21

Ostras, ya veo al Barça marchándose de la Liga Española para pasar a la soberana Lliga Catalana, aliviándose de tanto colonialismo y opresión. Y luego, la proclamación de la independencia de Catalunya en el Camp Nou. Si no lo hacen así, no creo que llegue nunca.

#39.1 jomateix, BCN, 15/05/2011 - 00:37

El Barça, com un dels millor equips del mon que es, pot jugar a la lliga que li doni la gana... de ben segur que moltes lligues es barallarien per ell... a mes, seria un bon esperó per fer una lliga europea...

#39.2 CARLOS, Hospitalet, 15/05/2011 - 01:41

tranquilo ciudadanista! El día que seamos libres seguiremos jugando contra el Madrid y si no nos quieren (que lo dudo) jugaremos una liga catalana con equipos como el sabadell o el sant andreu porque los impuestos se quedarán aquí y todos los clubs tendran mucho más dinero. tu también.

#39.3 carracuca, barcelona ESPAÑA, 15/05/2011 - 19:11

carlos, igual ese dia el hospitalet pueda jugar en primera división. Llegado ese momento, ¿seguiréis siendo culerdos, como los del nastic, gerona o lerida?, ¿o apoyaréis al equipo de vuestro pueblo?

#39.4 jm, martorell, 16/05/2011 - 11:18

Ciudadanista, et penses que votaré en contra de la llibertat de Catalunya pel simple fet que el Barça pugui jugar a la lliga espanyola? El futur és l'estat propi i mirar cap a Europa.

#39.5 Jordi, barcelona, 16/05/2011 - 12:45

només recordar que la LFP és una entitat privada i que la finalitat de tota empresa privada és obtenir el màxim de beneficis, a part està la publicitat, televisions,.... Amb l'economia actual dubto que per la simple independència de catalunya, el barça no pogués jugar a la lliga espanyola.

#37 jomateix, BCN, 14/05/2011 - 16:39

es igual de sobiranista que el Madrid que també porta sempre banderes espanyoles, es a dir, la bandera de l'estat sobirà espanyol...

#37.1 jotbmateix, xanthy_andia@hotmail.com, 14/05/2011 - 17:33

La estelada no es la bandera de Cataluña. Si queréis cambiarla, siempre decís que tenéis mayoría en el Parlament, ¿no?

#37.2 jomateix, BCN, 15/05/2011 - 00:35

jotbmateix: efectivament, la estelada no es la bandera de Catalunya però es la bandera que reclama un estat català i per tant demana el mateix que ja tenen els que porten la bandera espanyola: un estat propi

#34 Xavi, bcn, 14/05/2011 - 15:09

No entenc com això és noticia... Trobo que és el més normal del mòn! Visca el Barça i visca Catalunya lliure!!!!!!!!

#34.1 Noon, Barcelona, 14/05/2011 - 23:13

Pffffff Catalunya lliure... xDDDDDDDDDDDDDDD
Sueña perroflauta!