Publicitat
Esports · 1 d'Agost de 2012. 22:32h.

Un catalana dóna la primera medalla a Espanya

Mireia Belmonte aconsegueix la plata en 200 metres papallona

Un catalana dóna la primera medalla a Espanya

Belmonte, en una imatge d'arxiu

La nedadora catalana Mireia Belmonte, del Club Natació Sabadell, ha estrenat el medaller espanyol als Jocs Olímpics de Londres amb la plata aconseguida aquest dimecres a la prova de 200 metres papallona.

La de Badalona, que va quedar fora de la final dels 200 metres estils, ha fet el rècord d'Espanya amb un temps de 2:05.25. Belmonte ha liderat la prova fins als últims instants quan la xinesa Liuyang Jiao ha pogut remuntar i fer-se amb l'or.

Aquesta ha estat la primera medalla de la delegació espanyola a Londres, després d'una setmana de competició i alguns desencisos com l'eliminació de la selecció espanyola de futbol, que també aspirava a pujar al podi.

Publicitat
Publicitat

23 Comentaris

Publicitat
#6 MARC-SABATES.COM, BARCELONA CATALUNYA //*// 2014, 02/08/2012 - 10:17

INDEPENDENCIA //*//

#5 spanish, Madrid, 02/08/2012 - 09:11

raro lo de los nacionalistas de fin de semana, cuando pierde españa aunque sea un catalan...que se jodan, cuando gana algo España por un catalan o catalana, es gracias a Cataluña estais enfermos

#4 Hondurenyo, Honduras (independitzada d'espanya), 02/08/2012 - 04:19

Un nom tan català com MIREIA demostra la identitat i no els cognoms. Honduras va renegar dels seus origens espanyols per ser un pais lliure i ara humiliar a espanya eliminant-la dels jocs. espanyolufos ja només us faltava fer el ridícul als esports. Us queda ser liders en misèria i atur.

#4.1 Josep, Lleida, 02/08/2012 - 08:52

Me encanta que los lideres en miseria y paro como dices, os sigan y os seguirán dominando al menos 300 años más, después ya seréis una república islámica. O sois tontos o alguien os engaña.

#4.2 spanish, Madrid, 02/08/2012 - 09:13

yo simepre les pregunto como siendo tan guays los nacionalistas de fin de semana de los catlanaistas se dejaron conquistar por ese pais tan penoso ? alguna cosa habran hecho mal no ? la culpa es de Madrid

#4.3 Llanito, Girona, 02/08/2012 - 10:07

És cert que ens vam deixar conquerir per un païs de misèria. Espero que duri poc. Que valents els grans 'conquistadores españoles'. Per què no aneu a reconquerir Gibraltar, ara. Aiii, no , que aquests tenen exèrcit i us podrien fer pupita... Catalunya és la vostra última colònia.

#3 Jaume, BCN/Gràcia, 02/08/2012 - 03:28

La espléndida web de Mireia se lee en español y en inglés. No tiene versión en català. ¡Venga! ¡Deprisa a lapidarla! Será que Badalona is not Catalonia. Bobos, alegraros por esta linda deportista española y catalana que nos hace grandes a todos los barceloneses y españoles. La bilis al váter...

#3.1 Gerard, Barna, 02/08/2012 - 13:11

Hi deus fer vida tu, al lavabo. A sobre viu a Gràcia, pobre noi.

#2 andrés, barcelona, 01/08/2012 - 22:51

Sabia yo que no os podíais resistir a lo de "una catalana tal".

DIgo yo que la sangre de los Belmonte algo tendrá que ver en esa furia con que ha competido. ¿O acaso es la immersión lingüistica lo que convierte a uno en catalán y medallista?

Por lo menos no la llamáis colona.

#2.1 Alicia, Barcelona, 01/08/2012 - 23:29

Andres, tal y como ha dicho Barbeta:" Catalunya sin España tiene una medalla, España sin Catalunya tiene lo q tiene" ajo y agua chaval!!!

#2.2 Laura, Vila de Gràcia, 01/08/2012 - 23:35

Ella se sent catalana i parla català. Això la diferencia de tu, coló RACISTA.

#2.3 alicia en el pais de las , pedoriilas(catalunya), 02/08/2012 - 00:33

nena t'as canviat la compresa (guarrilla)

#2.4 Joan, Barcelona, 02/08/2012 - 05:01

No és una colona perquè parla perfectament el català, no com altres.

#2.5 spanish, Madrid, 02/08/2012 - 09:09

Belmonte ? uhmmmmmmmmmmmmm quasi li posen Bellmón..........pero haguès sigut massa.........