Publicitat
Esports · 30 de Desembre de 2022. 17:19h.

Un defensa del Barça rebutja la independència

Bellerín se sent "català, però també espanyol"

Un defensa del Barça rebutja la independència

El defensa del FC Barcelona Héctor Bellerín ha rebutjat en una entrevista al diari Ara una hipotètica independència de Catalunya perquè ell se sent "català, però també espanyol". "Defenso un món global en què tothom sigui lliure per moure's i sentir el que vulgui", remarca.

Bellerín explica que el referèndum del 2017 "em va agafar a Londres", però en aquest sentit ha remarcat que "en el món en què vivim, tan globalitzat com és, per a mi no té cap mena de sentit posar barreres".

Finalment, el futbolista ha dit que "entenc tots els sentiments" i ha manifestat que "jo sóc català, vaig néixer a Catalunya, però també sóc espanyol perquè els meus pares són de fora de Catalunya".

Publicitat
Publicitat

38 Comentaris

Publicitat
#20 LoisA, Tabarnia , 01/01/2023 - 20:23

Ramonet tergiversando las palabras dichas por Bellerin. LA tergiversación, como el viictimismo vienen de serie en los indepes.

#19 Ramonet, Tarragona, 01/01/2023 - 11:06

Això què vol dir que perquè els teus pares son de fora de Catalunya els catalans no poden decidir democràticament el seu futur ? Si tu ets català i demòcrata acceptes que Catalunya estigui en posició de submissió d'Espanya ?

#19.1 Decebut, bcn (tbn), 01/01/2023 - 21:33

Ramonet, Catalunya està en una posició de submissió respecte a Espanya com ho pot estar Barcelona respecte a Catalunya o Figueres respecte a l'Alt Empordà, per dir alguna cosa... No n'hem de fer un gra massa... Està Baviera en una situació de submissió respecte a Alemanya? Llombardia respecte a Itàlia? Arizona vs. EEUU? Etc, etc...

#19.2 Ramonet, Tarragona, 02/01/2023 - 00:34

Decebut 19.1
La comparació que fas és incorrecta. Barcelona no és cap nació, ni ho ha sigut mai, ni ho preten ser. En canvi Catalunya és una nació i dona mostres contundents i sobrades de que ho vol continuar sent.
Baviera, Llombardia, Arizona, si no reivindiquen una altra situació nacional és que ja estan bé com estan.

#19.3 Barcelonés, Barcelona no es Cataluña, 02/01/2023 - 08:39

Ramonet, estudia más, Barcelona ya era una entidad política cuando Cataluña no existía

por cierto, Cataluña nunca ha sido una nación

#19.4 Capit@n España, Purgandus populus!!, 02/01/2023 - 10:09

Catalunya ja no te futur. Ramonet,Tu i els teus amics l'heu omplert de moracos.

#19.5 Decebut, bcn (tbn), 02/01/2023 - 18:30

I qui decideix què és una nació i què no és una nació, Ramonet?

Baviera va ser un Estat independent fins dates ben recents. I el mateix Gènova o Venècia, per exemple....

Si ens hem de guiar per la Història, el comtat de Barcelona va existir; Catalunya, no...

#18 Onofre de Dip, Vigo, 31/12/2022 - 13:35

Excelente muchacho, valiente y lleno de sentido común. No como otros de sus colegas que callaron como muertos cuando se lio parda en el 2017. La jauría que acude al Camp Nou no se lo perdonará.

#17 Soloesmiopinion, Tabarnia, 31/12/2022 - 11:14

Acoso indepe en 3, 2, 1...