Publicitat
Esports · 31 de Juliol de 2012. 09:15h.

Un esportista català juga amb Espanya "perquè no tinc cap altra opció"

El jugador d'hoquei herba Àlex Fàbregas diu que "no sento el mateix escoltant l'himne espanyol que 'Els segadors'"

Un esportista català juga amb Espanya "perquè no tinc cap altra opció"

Àlex Fàbregas, amb el xandall de la selecció espanyola

El jugador català de la selecció espanyola d'hoquei herba, Àlex Fàbregas, ha afirmat que "jugo amb Espanya perquè és amb qui em toca jugar, no tinc cap altra opció. El meu sentiment és català, no sento el mateix escoltant l'himne espanyol que 'Els segadors'".

En una entrevista a l'Ara, l'esportista català explica que "gaudeixo per mi, pels companys, per la gent que em ve a veure. En cap moment jugo pensant que ho faig per Espanya". En aquest sentit, afegeix que "tampoc no ens ho fan sentir perquè no tenim la repercussió de l'equip de futbol, que estan tot el dia informant d'ells".

A més, considera que Catalunya aspiraria a medalla olímpica en hoquei herba si pogués competir. "Segur que sí, tindria iguals o millors resultats que ara. Perquè hi ha gent que es queda fora i que tindria opcions d'entrar a l'equip. Tot i que qui hi va s'ho guanya. Dels 18 que anem a Londres, 16 som catalans".

Fàbregas renega sobre el futbol perquè "els pares que volen que els fills siguin Messi s'equivoquen. Són diners fàcils, l'egocentrisme màxim. Parlen de 10 o 15 milions d'euros com si res. Cada cop m'interessa menys el futbol".

Publicitat
Publicitat

145 Comentaris

Publicitat
#61 Juan, Barcelona, 07/08/2012 - 20:40

No se, no se, a mi lo de este noi me parece un poco extraño: con esa cara de gozo y viendo la 1ª, más contento que un chaval con zapatos nuevos, que se dice, luciendo su chandall de la roja ... Para mi que le han acosado, como acostumbran a hacerlo, los de TV3 y el chaval ha tenido que darles gusto

#60 felix, Falset, 02/08/2012 - 16:41


l'opció d'aquest tipus és el econòmic, aquí demostra que classe de persona és; mercenari

#58 Roberto Durán, Palencia, 01/08/2012 - 20:23

Em sembla d'una cara dura impressionant. Com es pot ser tan pocavergonya de dir això. Si no et fa vibrar l'himne espanyol, no defensis a Espanya en els Jocs Olímpics. Y queda't a casa teva veient els castellers. MARMOTA!!

#58.1 Gerard, Barna, 02/08/2012 - 13:41

I no et sembla de pocavergonyes que Espanya es dediqui a amenaçar els esportistes catalans amb fer-los la vida impossible i boicotejar les seves carreres si es neguen a competir amb Espanya, Duran? Ai que se't veu el llautó...

#57 carracuca, barcelona ESPAÑA, 01/08/2012 - 19:33

Lo tienes fácil, renuncia a ir con la SELECCION ESPAÑOLA y a la pasta que recibes. Tú estarás más cómodo y los ESPAÑOLES también por dejar de tener en nuestro equipo a esquiroles como tú. Sigue dándole a la bola con el palito y deja esas chorradas para otro día.

#57.1 Jaume Labufes, Depeñaperros, 01/08/2012 - 20:34

I qui anirà dins la selecció ecscañola, carracaca, si la meitat són catalans i les dues terceres parts dels Països Catalans?...
Qui anirà, carracaca, el Cojo Manteca?...
el Dioni?...

#57.2 Gerard, Barna, 02/08/2012 - 13:43

Cucafera, cucarraca o com et diguis: T'equivoques de destinatari, això ho has de dir a la Federación Española pq deixi de perseguir i amenaçar els esportistes q no senten aquesta camiseta com a seva. Potser hauries d'obrir un grup per recollir firmes en contra de les represàlies espanyoles.

#56 don Pelayo, España, 01/08/2012 - 15:05

Afortunadamente los grandes deportistas catalanes si estan orgullosos de jugar con España como loa hermanos Gasol, Navarro,Cesc,Pedrosa,... Lo que diga el tipo este...me la sopla.

#56.1 don Santiago i Sierra Ecscaña, i l'últim que tanqui el llum, 01/08/2012 - 20:30

quines coses de soplar, el conde Godofredo del carrer Pelayo.