Publicitat
Esports · 21 d'Abril de 2018. 21:33h.

Una altra xiulada

A la final de la Copa del Rei a Madrid

Una part dels seguidors del F.C. Barcelona han xiulat l’himne espanyol quan ha sonat per la megafonia de l’estadi Wanda Metropolitano, on aquest dissabte s'ha disputat la final de la Copa del Rei de futbol entre el Barça i el Sevilla.

A més, alguns dels aficionats blaugranes han vestit samarretes de color groc que han tenyit les grades per demanar la llibertat dels “presos polítics”.

Prèviament, la Policia havia requisat als accessos a l'estadi de l'Atlètic de Madrid material amb missatges a favor e la independència. Els agents obligaven els seguidors del Barça a llançar samarretes grogues independentistes, globus de color groc i xiules, així com pancartes amb el lema “llibertat presos polítics”.

.

xiulada.jpg

Publicitat

33 Comentaris

Publicitat
#15 Oriol c, Terrassa, 22/04/2018 - 12:40

El rei de tots els españols es presenta a la final Sevilla - Barça amb una corbata dels colors del Sevilla. I demana respecte?

#15.1 soloesmiopinon, Tabarnia, 22/04/2018 - 14:45

"El rei de tots"!!!! Felicitats, ja aneu asumint la realitat!!!

#15.3 Maria, Bcn, 22/04/2018 - 15:29

I k vols...si els separates lhi i sulteu i lhi desitgeu la mort?

#15.4 Oriol c, Terrassa, 22/04/2018 - 17:55

Solo, jo soc independentista i republica, per aixo la meva lluita es per deixar de ser espanyol i que el fill de qui va ser escollit com a rei d’españa amb un unic vot, deixi de ser el rei a Catalunya.

Maria que te a veure una cosa amb l’altre? El FCB ha insultat mai o ha desitjat la mort del Rei?

#15.5 Fart dels vividors del procés, No som 7 M, 22/04/2018 - 18:50

#15.4

et refereixes al vot de Pujol a Más i el vot de Más a puigdemont. No teniu vergonya

#14 ALEX, Terrassa, 22/04/2018 - 12:20

Después de ver numerosas banderas españolas y de Tabarnia entre los seguidores azulgranas, podemos decir que los que perdieron ayer fue la ultraderecha catalana y la ultraizquierda española.

#13 Telmarinera , Vilanova, 22/04/2018 - 11:06

Cuanto dinero nos costará tanta antipatía? !que tiempos aquellos q al llamar o presentarte a vender, decias Barcelona, y todo facilidades. Hoy, también yo miro donde compro. Entiendo lo hagan otros.
Es una ruina cultural hace años. Será económica.
Exportaciones?: analícenlas. Coches, química, ..

#12 estelada, bandera d'onan, egara, 22/04/2018 - 10:44

pobres indepets, l'unic que tenen es el barça

#11 Laila, Bcn, 22/04/2018 - 10:14

La corbata blanca i vermella del Rei mereix un premi a la diplomàcia i la imparcialitat.