Publicitat
Esports · 20 de Desembre de 2014. 09:53h.

"Veig difícil la independència"

Xavi Hernàndez: "Sempre he mirat pel bé dels catalans i de Catalunya"

"Veig difícil la independència"

Xavi

El capità del FC Barcelona, Xavi Hernández, ha assegurat que “veig difícil independència” perquè “Espanya no ens escolta, Madrid no ens escolta”. “Ja no hi veig diàleg”, ha afegit.

El migcampista del Barça, en una entrevista a 8aldia, ha manifestat que “l’altre dia vaig sentir Artur Mas que deia que feia sis mesos que no parlava amb el president Rajoy. És com si jo et truco, i tu ets amic meu, i no m’agafes el telèfon. No tenim res a fer”.

Xavi ha assegurat que “sempre he mirat pel bé dels catalans i de Catalunya” i ha afegit que “estic molt arrelat a aquesta terra”. “Vull el millor per als catalans i per a Catalunya”, ha reblat.

El capità blaugrana, que ha reconegut que sempre ha notat el reconeixement arreu d’Espanya, ha conclòs que “és un tema de diàleg, de parlar. I, en aquest sentit, si no parlen totes dues parts difícilment aconseguirem res”.

Finalment, pel que fa a la possibilitat d’un trencament provocat per la falta de diàleg, ha afegit: “Doncs sí, potser sí. Potser és el millor. No ho sé”.

Publicitat
Publicitat

27 Comentaris

Publicitat
#19 El azote de los necios, Barcelona, España, 21/12/2014 - 11:36

El futbol está lleno de incultos garruloides y el Xavi lo confirma.....sus argumentos son estúpidos y poco trabajados...... intenta ser cordial con la presión separatista pero queda como un tontaina tanto para un lado como para el otro. Con un 30% de participación el 9N, más vale que se calle....

#18 zenaida, Barcelona, 21/12/2014 - 01:58

Porque tanto interés en que "supuestos lideres" en diferentes campos, fútbol, coches, musica, etc...se declaren públicamente...inconstitucionalestas o nacionalistas-independentistas/ separatistas...en Cataluña ? o incluso en España?
Pretenden dividirnos en buenos o malos

Rio revuelto ganan los pes

#17 amoscaciques, Girona, 20/12/2014 - 17:04

Sóc seguidor perico i de la selecció espanyola.
Sempre havia sentit admiració per Iniesta,Xavi i Puyol tant personal com futbolistica.
A partir d avui, a Xavi només l admiro professionalment. No m agraden els palanganeros del règim separarista.

#17.1 Casper, Bcn, 20/12/2014 - 18:02

Sí señora, como siempre dice tu cacique preferido Cristiano Ronaldo, no hay mejor palangana que la palangana autonómica de Portugal.

#17.2 amoscaciques, Girona, 21/12/2014 - 10:17

Casper fals, ja que uses el nick d un usuari enginyós i graciós, podries com a mínim estar al seu nivell ja q ets molt patètic i gairebé vomitiu, ara mateix.

#16 BEJOTA, BCN, 20/12/2014 - 16:01

Busca mantenir la mobilització.
Forcadell reconeix "desànim" entre l'independentisme. "No permetrem que ningú es desinfli. Si esteu cansats, descanseu; si esteu nerviosos, preneu tila".

#15 ALEX, Terrassa, 20/12/2014 - 13:49

A este chaval le ha comido el coco su actual mujer, Xavi nunca ha sido independentista y su familia creo que tampoco.

#15.1 bassjunkee, bcn, 20/12/2014 - 16:15

Su padre, Joaquín Hernández, un almeriense que más tarde emigró a Cataluña. Por parte de padre no creo que sea, claro está.

#15.2 Joan, Barcelona, 20/12/2014 - 18:58

bassjunkee que vols dir amb això? Que tots els que van venir d'Almeria i els seus fills han de ser uns colonitzadors monolingües, inadaptats i marginals tota la vida enlloc d'integrar-se al país on viuen? Quin nivell.. El més semblant a un unionista espanyol a Catalunya és un fanàtic islamista.

#15.3 Pedro, Caldes, 20/12/2014 - 19:34

Joan, tomate la pastilla y te integras no en Catalunya sino en la vida normal, que te debe hacer falta.

#15.4 don Pelayo, Barcelona, 21/12/2014 - 10:20

Uy uy...el Joan ha vuelto a escaparse de su celda sin tomarse la medicación!!!
Que mano tienes en la cara, amargado.