Publicitat
Esports · 12 de Gener de 2021. 19:36h.

"Víctor Font és independentista"

Jordi Majó: "ho dissimula per captar el vot nuñista i sandrista"

"Víctor Font és independentista"

Jordi Majó, que va ser apartat per Víctor Font de la seva candidatura a les eleccions del FC Barcelona, es mostra crític en una entrevista a e-notícies amb el candidat. Font va fitxar inicialment Majó per a la seva candidatura però hores més tard va decidir prescindir-ne.

Majó, que va quedar tercer en les eleccions de l'any 2003, ha explicat que "Laporta no renega del seu independentisme, els independentistes radicals saben perfectament que el votaran a ell, fins i tot els no radicals. En canvi Víctor Font és independentista i ho dissimula intentant captar el vot de la gent nuñista i la de gent que va votar a Sandro Rosell, que va ser molta ", ha indicat.



"La mitjana d'edat de l'soci de l'Barça és de 50 anys en amunt i és un vot conservador, no vol problemes", ha assenyalat, a més d'apuntar que "Font sap que no pot anar a buscar el vot independentista perquè sap que aquest vot és de Laporta. Laporta sap que el vot independentista és seu i no fa ostentació "

D'altra banda, ha denunciat que el Barça ha de "800 milions de deute, 500 dels quals són nets. El deute venç a l'agost. El club està gairebé en concurs de creditors, no hi ha diners per pagar als jugadors ".

Publicitat
Publicitat

26 Comentaris

Publicitat
#13 Sergi Sergio, Barcelona, 13/01/2021 - 17:48

Los minimamente informados sabemos que el Govern tiene como candidatos a Laporta y Font, quieren colocar a su independentista de turno al frente del Barça, lo mismo que han hecho con todas las instituciones, colocar a sus peones al servicio de la causa, el separatismo lo invade todo, lo infecta todo, esto es como la mafia.

#12 David, FOLGUEROLES, 13/01/2021 - 17:02

Independentistas los son todos, para que nos vamos a engañar.

#11 Alejandro, Santa Coloma de Gramanet, 13/01/2021 - 15:31

Supongo que si ganan los independentistas lo primero que harán sera darse de baja de toda competición española y apuntarse a la gloriosa liga catalana

#11.1 Joanet, Bcn, 13/01/2021 - 19:28

No t'ho miris baix el punt de vista nacionalista espanyol. La FIFA permet que equips de països diferents junguin en la mateixa lliga. No hi hauria problema que el Barça jugués a la Lliga francesa, allà estarien encantats, o podria continuar jugant a l'espanyola si el seu nacionalisme tancat els ho permet.

#11.2 Manolito Goreiro, Torroella, 13/01/2021 - 20:09

Los estelados partís siempre de principios supremacistas como dogmas de fe. Es muy sencillo: Francia JAMÁS aceptaría al Barça en su liga porque en el país vecino tienen los mismos problemas que aquí. El Barça, fuera de la liga español, tiene el mismo valor que el Torpedo 66 , es decir, ninguno.

#11.3 Patumeiro, Sant Patumet, 14/01/2021 - 13:55

Pero que obsesion con jugar en Francia y luego venga a exhibir señeras y presumir de catalanismo. Pero que CONTRADICCION MAS GRANDE!!! Si uno es independentista y nacionalista catalan, tiene que jugar la liga catalana y punto pelota. Sois unos falsos y unos peseteros, de catalanistas no teneis ni un pelo.

#11.4 Patumeiro, Sant Patumet, 14/01/2021 - 13:57

Joanet, vuestro eslogan siempre es el mismo: "LO MIO ES MIO, PERO LO TUYO SI PUEDO, TAMBIEN".
JETAS

#10 *ESPANYA*, lo 1er !!!, *ESPANYA*per DAMUNT de TOT !!!, 13/01/2021 - 15:16

ESPANYA per SOBRE de TOT !!!

Hi ha més del DOBLE de Penyes Barcelonistes
Fora de Catalunya, a la resta d'Espanya,
que a la pròpia Catalunya ...
Jo mateix sóc soci de la Penya 'Migueli'
de la LÍNIA de la CONCEPCIÓ,
a la província de Càdis.
{Dins hi ha 4 Banderes:
ESPANYA, ANDALUSIA, LA LÍNIA i BARÇA}

#10.1 Patumeiro, Sant Patumet, 13/01/2021 - 16:49

Si hay cules q no son indepes, pero a la hora de votar ... No se ve esa masa social.

#9 *ESPANYA*, lo 1er !!!, *ESPANYA*per DAMUNT de TOT !!!, 13/01/2021 - 15:12

Sóc BARCELONISTA des de que tinc ús de raó,
és a dir, des de els 7 anys [ara tinc 70] ...
Ho vaig decidir des ANDALUSIA per voluntat pròpia,
NO per 'tradició familiar' ...
Sóc ANDALÚS de Naixement i de Sentiment ...
però també em considero
CATALÀ d'Adopció i de Vocació ...