Publicitat

El migcampista del Barça diu que "estem en el nostre dret de parlar català"

Xavi, contra Wert

Xavi Hernández, durant la roda de premsa. (Foto: fcbarcelona.cat)

El migcampista del FC Barcelona, Xavi Hernández, ha sortit en defensa del model educatiu català, tal com també van fer altres companys seus i el mateix club blaugrana.

El de Terrassa, durant una roda de premsa a la Ciutat Esportiva Joan Gamper, ha assenyalat que "estem en el nostre dret de parlar català".

Xavi ha reblat que "és la nostra filosofia de vida i no estic d’acord amb el ministre [José Ignacio Wert]. Els polítics estan per solucionar els temes i en això no m’agrada”, ha afegit.

Publicitat
Publicitat

65 Comentaris

Publicitat
#40 ccc, bcn, 14/12/2012 - 10:33

això és un clar exemple de com funciona la propaganda independentistas i de com la gent no analitza els missatjes. Clar q encara és pitjoa lo de Messi, q deia q la seva germana marxava pq no li agradava la escola en català. De fet tampoc li agrada al Sr Mas, q portava les fills a l'AULA a Pedralbes

#39 Kropotkin, Vic, 14/12/2012 - 10:21

Xavi: ¿Porque no te pronuncias sobre esto?

http://www.elconfidencial.com/espana/2012/12/14/la-policia-situa-a-oriol-pujol-en-la-cuspide-de-la-trama-de-las-itv-111161/

Dile a Messi que lo haga el tambien.

#38 johan, josa de cadi, 14/12/2012 - 10:00

XAVI,estàs d´acord defensar el mateix dret però en CASTELLÀ i què els nostre fills s´els educqui també en CASTELLA?. XAVI , ja quà opines dels politics, penses que és lamentable que els nens parlin es CATELLÀ com diu el Sr. Duran? esperem la teva resposta. Que penses quan marcaven als nens jueus?

#37 palker, posdaki, 14/12/2012 - 00:18

como se nota que se te esta acabando el futbol y claro hay que buscar una poltrona para continuar chupando de algún lado. ¿dime algún medio o empresa publica en catalunya en el que si opinas lo contrario te apoyan?. NInguna, pues eso se te nota la valentía H E R N A N D E Z

#37.1 Decart, L'Escala, 14/12/2012 - 10:18

Hernández, com López, Rodríguez, etc son també cognoms catalàns, perqué som molts els que així ho volem, tot hi que tu et pensis que pots usar un cognom com a insult.

#37.2 ccc, BCN, 14/12/2012 - 10:31

Són noms catalans molt poc comuns al parlament

#37.3 catalonia,the big madrassa, barna, 14/12/2012 - 19:59

......Y Mohamed pronto sera el primer apellido,
pero para entonces se habra convertido en Mullam´me.

#37.4 palker, posdaquí, 17/12/2012 - 14:08

a ver Decart, tu querras ser lo que quieras, nadie te lo discute. Pero querer y ser son dos conceptos diferentes hablando de territorialidad. Veras, yo quiero ser norteamericano, pero en realidad soy español, nacido en X y domiciliado en Y. quiera o no quiera. Pues eso eres español hasta la médula

#36 MaleitsEspanyols, Fachadoli, 14/12/2012 - 00:07

Ostres quants Fatxes, Espanyolets criticant al Xavi...
Em feu fastig... Quan aquí es vol salvar una llengua, una manera de pensar tant diferent a la vostra, ja que la llengua de "l'imperi" Espanyol ens la fan menjar a quasi tots els canals se tv, a quasi tots els diaris...Que voleu colla energúmens?

#36.1 alicantino, alicante valencia españa, 14/12/2012 - 15:07

#36Discutir

con un estúpido tiene una consecuencia determinante y es que siempre llevas las de perder, pero en tu caso no puedo aguantarme sin hacer una breve alusión: Prenda, ¿sabes leer? No llames facha a otros, cuando con tus opiniones demuestran que el facha eres tú. Tómate la pastilla q toca.

#36.2 palker, Podaquí, 17/12/2012 - 14:14

Si tu qatarunya fuera independiente, tus palabras serian las de un facha oi?. Pero como no lo es son las de un tonto sin remedio. Y yo, miembro de esa colla de energúmenos que dices que somos me alegro de que un tonto nos vea con esos ojos, es la muestra de q estamos en el buen camino